Ik heb 15 februari (over 3 weken) SE week en ik heb een tijdje geleden een weekplanner van de Hema gehaald… Ik maak soms wel is planningen als ik het druk heb, maar ik hou me er hoe dan ook nooit aan… Of ik hou me er 1 dag aan en daarna kijk ik niet eens mee naar die planning… maar ik weet niet wat ik moet doen als ik geen planning heb voor examens, want dan raak ik echt in de stress met wat ik nou moet beginnen… Ik wil sowieso beginnen met biologie en wiskunde, maar ik heb komende weken tot aan de se week ook gewoon toetsen dus ik moet daar ook voor leren en daarnaast ook nog voor de se week maar dat word gewoon teveel lijkt mij… Dan ga ik echt hele onrealistische planningen maken…
To the point: ik heb de discipline er niet voor maar ik wil het wel krijgen… Heeft iemand misschien tips voor het kunnen houden aan planningen zelfs als je heel veel op de planning hebt staan? ik word dan altijd moe en skip het dan en dan denk ik oh ja dan doe k het morgen wel en zo stapelt het zich op… :bored: