niet knap zegmaar

.

Als je echt wat met hem wil moet je gewoon met hem nemen en niet op letten wat andere mensen zeggen. Ze zullen dan er inderdaad wel wat over zeggen als je dat zo zeker weet maar dat moet niet in de weg staan vind ik

mee eens. en serieus, ik ken hem niet een en ik vind hem al leuk. als iemand zo lief is dat zijn lelijkheid niet in de weg staat is -ie toch heel lief? (een beetje grof gezegd, maar je snapt 'm)

Waarom trekt iedereen zich zoveel van anderen aan?
Als jij hem maar leuk vind, toch? :]

Alsof al je vrienden en familie zelf perect zijn :S Als jij hem echt leuk vind moeten ze wel achter je staan anders heb je geen echte vrienden en is je familie ook niet goed…

Uiterlijk is niet alles.
Maar als je je voor hem scháámt is dat ook niet goed.

Ik hoorde ook wel eens dat m’n vorige vriendje ‘onder mijn niveau’ was, maar ik zelf vond dat niet en dat heeft ook 7 maanden geduurt. Dus lekker boeiend wat anderen zeggen.

Gewoon lekker doen meid :ok_woman: Heb ik ook een keer gehad maar toen heb ik het uitgemaakt, omdat ik me zelf schaamde beetje als ik naast m liep. Maar ik vond hem dan ook egt niet leuk genoeg bleek. Als jullie elkaar egt leuk vinden dan maakt dat jou ook niets of niet veel uit.
Let us know what you did :grinning:

wat ben jij oppervlakkig zeg!
Wat maakt zijn uiterlijk nou uit?
En wat maakt het uit dat anderen hem erom pesten?

Het gaat toch wat jij denkt en wat jij van hem vindt!
Jij denkt nu eigenlijk alleen aan jezelf, en aan jouw populariteit?

Als je hem echt leuk vindt maakt het niet uit hoe hij eruit ziet…

Ik zeg: gewoon doen, schijt hebben aan de rest. Het is straks JOUW vriendje en niet die van hen.

Juist
En als jij je er goed bij voelt, wat trek je dan van hun aan? Geld je gelukkig-heid niet ofzo?.

Omg natuurlijk niet! Je familie zal net blij voor je zijn dat je zo’n lieve jongen vindt :slightly_smiling_face:

Het is jóú keuze en je moet je niks van die andere mensen aantrekken die alleen op uiterlijk letten.

Ik snap best dat het vervelend is als je je -zowat- zou schamen voor hem. Praat je alleen goed met 'm via msn en sms of ook in het echt?
Als je hem echt leuk vindt, moet je het gewoon doen en schijt hebben aan alle anderen. Maar om dat vol te houden moet je hem wel echt leuk vinden denk ik (het is makkelijker gezegd dan gedaan hoor, dat ‘wat boeit uiterlijk nou, karakter is veel belangrijker’ Uiterlijk is namelijk voor de meeste meiden wel belangrijk, hoe gemeen ook).

dat je daar alleen al over nadenkt
als jij hem toch leuk vind wat maakt het dan uit wat de rest van de wereld er van vind
niks toch?!

Ik snap het probleem wel, maar ik zie niet waarom het een probleem zou zijn. Iedereen is mooi op zijn eigen manier.

gewoon naar je hart luisteren

echt fuck de rest als zij niet snappen dat jij verliefd op hem bent

Misschien moet je zijn uiterlijk een beetje proberen weg te denken, dat je daar in ieder geval niet de hele tijd over inzit, want het gaat tenslotte om zijn karakter. En ik denk zoiezo dat je ouders zich daar niet zo veel van aan trekken, misschien zullen ze het hooguit jammer vinden dat je niet een knappere jongen hebt, maar als hij een beetje leuk en vlot over komt, zijn ze denk ik veel meer tevreden met een jongen die lief voor hun dochter is dan een jongen die weliswaar knap is maar die zich gedraagt als een zak. Jij trouwens ook, wat moet je met een jongen die heel knap is maar waar je je dood aan ergert? En als jouw goede vriendinnen jouw uitlachen om hem vind ik dat ze geen respect hebben voor hem, maar ook geen respect hebben voor jou, want het zijn wel je vriendinnen. Trouwens, je schaamt je toch ook niet als je met een vriendin over straat loopt die niet de knapst is? Waarom dan wel voor hem? Ik zou ervoor gaan!

.

Ik ben dus precies hetzelfde als jou gehad he.

Ik heb nu zeg maar nu bijna 4 maanden met mijn vriendje, en mijn ouders weten dat ook al sinds de eerste dag. Maar mijn vriendinnen weten het nog steeds niet omdat ze hem altijd uitschelden voor lelijk en al die dingen. Echt heel erg vervelend. Dat deden ze bij mijn vorige vriendje dus ook al en dat wil ik niet nog een keer meemaken. Ik verzwijg het gewoon. Ik weet dat het best wel erg is, maar ik kan gewoon niet anders. Ik heb geen zin in gezeik. Met mijn relatie zit het trouwens super goed hoor! Ik hou heel erg veel van hem en we spreken zo’n 3x in de week af. Alleen zeggen we op school niet veel tegen elkaar natuurlijk omdat mijn vriendinnen het niet mogen weten.

als mensen worden gepest heeft dat niets met hun uiterlijk te maken, maar alles met hun peroonlijkheid(ze zijn minder weerbaar of hoe zeg je dat), pestkoppen vinden altijd wel iets om op te schelden, juist omdat niemand perfect is.
als je hem leuk vind moet je ervoor gaan!