Niet klaarkomen

Goedenavond op deze genante avond :’)

Ik ben een beetje benieuwd naar het feit klaarkomen.
Ik kan dus alleen klaarkomen als me vriend mij vingert of beft.
Als hij mij penetreert kom ik nooit klaar … is dit vreemd? kan ik hier wat aan doen?
Ik heb dit trouwens nog nooit gekunt/gedaan.

Hebben jullie dit ook? Wat moet ik doen?

Nee dit is niet zo vreemd hoor, veel vrouwen hebben dit. Want dan wordt de clitoris niet of nauwelijks gestimuleerd…
Je kunt kiezen voor andere standjes? zie sexwoordenboek.nl

Nee dat is niet vreemd hoor, veel vrouwen hebben daar last van er zijn wel bepaalde standjes waarbij de g-spot gestimuleerd schijnt te worden.

Gelukkig heb ik wel het geluk dat ik klaar kan komen als me vriend mijn penetreert, maar dat is ook niet altijd.

ik heb het ook nog maar 1 keer gehad, maar dat maakt de seks niet minder goed :grinning:

Nee dit is niet vreemd, omdat bij penetratie de clitoris niet gestimuleerd wordt en de meeste orgasmes clitoraal zijn.

Ik kom zelfs niet klaar als m’n vriend me vingert of beft. En ja, hij doet het wel goed hoor haha, het is gewoon bij de ene vrouw sneller dan bij de andere. Kan je niet veel aan doen hoor, misschien je clitoris stimuleren als dat helpt? (:

Dankjullie wel :slightly_smiling_face:

-

Ik kan het wel, maar óf ik moet dan bovenop zitten óf hij moet het erg lang volhouden.
Maar volgens mij ben ik daarmee dan ook één van de weinigen, dus vreemd is het niet.

Dit is absoluut niet vreemd. De binnenkant van de vagina is zeer ongevoelig(op de g-spot) na dan. vrouwen komen tijdens penetratie bijna nooit klaar. Veel mensen denken dat dit raar is en faken het dan.
Echt een afknapper.
Wat je kunt doen, is gewoon zorgen dat jij van te voren al klaarkomt,tijdens het voorspel.
Of als je vriend klaar is gekomen dat je begint aan het naspel en dat je dan klaarkomt.
Of tijdens de seks gewoon letterlijk een handje helpen…