Niet klaarkomen

Hoi,

Ik heb even een nieuw account aangemaakt, want mijn vrienden hoeven dit niet te weten.
Ik kom nooit klaar. Ik ben nog maagd en vinger dus meestal. Weet iemand hier iets op?

een andere manier uitproberen? met de douche, vibrator, op de rand van je bed/ van het bad?

er zijn best wel behoorlijk wat vrouwen die dat niet kunnen, waaronder ik… er zitten nog meerdere meiden op het forum waarvan ik het weet (gelezen in masturberen topic volgens mij). ik heb een vibrator, de douche doet niks voor mij, mn vriend kan op zn kop gaan staan maar het lukt niet. :'D.
dus ik heb geen tips!

Ik denk de beste tip die ik kan geven is: Denk vooral niet teveel aan het klaarkomen. Dan lukt het sowieso niet

je eigen eerst opgeilen met een verhaal filmpje gedachten

Mijn mening is, dat je klaarkomen moet ‘leren’ het klinkt raar… !

Sorry hoor, maar dit is wel echt een heel slecht advies :’)

Sowieso, heel veel vrouwen kunnen niet klaar komen. Vrouwen hebben vaker geen orgasme, dan wel een orgasme. Het klinkt heel stom, maar pak een spiegel, en bekijk je eigen vagina. Zo kun je ook makkelijk je eigen G-spot vinden (die zit absoluut niet bij iedereen op dezelfde plek), en kun je makkelijker een orgasme krijgen. Veel vrouwen weten niet waar hun eigen G-spot zit, raken die daarmee ook niet en krijgen inderdaad geen orgasme.

Herken het, ben 21 en nog nooit klaargekomen, op welke manier dan ook geprobeerd… Denk er niet meer aan probeer gewoon van de sex te genieten, maar als de man dan een enorme ontlading heeft en er zo blij bij kijkt wordt ik er jaloers van.

Klaarkomen moet je idd leren. Speel ook eens tijdens t vingeren met je clitores

Ik kan wel klaarkomen door het stimuleren van de clitoris.
Met penetratie kunnen maar weinig vrouwen.
Maar je moet jezelf ontdekken, het gaat niet vanzelf.
Ontspannen is de juiste manier.

huh im so confused… als je gewoon je clit streelt krijg je ook een orgasme daar heb ik mijn g-spot nooit voor nodig gehad.

Je hebt meerdere soorten orgasmen hè, niet alleen een G-spot orgasme.

Het is wel waar. Het duurde mij twee jaar voordat het mij was gelukt. (Via de clitoris, wat volgens mij de meest succesvolle manier ervoor is heb ik gehoord). Nu is het geen probleem meer. Maar ken genoeg meiden die nog nooit zijn klaar gekomen.

Maar weet je ook waarom niet?
Ik zelf verkramp helemaal en dan kan ik gewoon niets meer.
Misschien heb jij dat ook?
dan is de beste tip, ontspan je, er niet aan denken en ontspannen.