Niet klaargekomen?

Dit is m’n anonieme account, even voor de duidelijkheid. Stiekem voel ik me wel een beetje een meisje van 12 nu ik dit vraag, maar op dit gebied ben ik toch nog een brok van onzekerheid :")

Ik heb dus sinds een paar maanden een super lieve vriend die enorm veel geduld met me heeft en al mijn keuzes respecteert. Een paar weken terug hadden we het over seks, dat we het beiden wel wilden proberen etc. Ik wilde echter wel met pil én condoom, was hij het mee eens dus alles geregeld enzovoorts. Tijdje terug probeerden we het voor het eerst maar dat leek echt nergens op want hij ging er niet eens in. Toen we het voor de tweede keer probeerden ging het stukken beter, behalve dat het bij mij nogal pijn deed. Hij was dus ook meer bezig met mijn pijn dan met iets anders haha. Ik zal jullie de details verder besparen maaar hij is dus niet klaargekomen. Ik hoor altijd dat jongens bij hun eerste keer (want hij was nog maagd) echt na 20 seconden klaarkomen maar hij dus niet. We hadden het er daarna over en ik vroeg wat hij ervan vond, waarna hij antwoordde dat het beter is dan “ze zeggen” (aka beter dan hoe geweldig mannen altijd beweren dat het is). Is dat dan niet raar?

Sorry voor mijn domme vraag en ik wil dit eigenlijk helemaal niet vragen maar goed haha. + hoe lang duurt het ongeveer voordat het minder pijnlijk wordt voor mij?

Toen ik het voor de eerste keer deed het mijn ex, toen kwam hij ook niet klaar. Het wilde niet echt lukken omdat ik heel veel pijn had. Ik denk dat je vriend misschien bedoelt dat hij het fijn vond om zo intiem met je te zijn? En seks hebben zonder klaar te komen kan natuurlijk ook fijn zijn.

Hoe lang het duurt tot dat je geen pijn meer hebt:
Dit kan heel erg verschillen per persoon. Bij sommige mensen doet het na de eerste keer al geen pijn meer, andere mensen hebben nooit pijn gehad. Ik heb bij de seks met mijn ex altijd pijn gehad. Pas sinds ik met mijn huidige vriend samen ben heb ik seks zonder pijn.
Probeer je gewoon zoveel mogelijk te ontspannen en geef het tijd. (:

Sommige mannen komen tijdens de eerste keer super snel klaar, sommige krijgen hem niet om hoog en andere komen gewoon niet klaar. Denk niet dat het iets is waar je je zorgen om moet maken.

Wat betreft de pijn kan dat nog wel even duren. Probeer je te ontspannen, dan gaat het het beste. Als het pijn blijft doen en het verminderd niet zou ik wel een bezoek brengen aan de huisarts, het kan zijn dat je te nauw bent.

^ Bedankt voor jullie lieve, serieuze reacties! Was al bang dat ik flauwe reacties zou krijgen, haha.

@ Stranger, het was niet dat ik zó veel pijn had dat het echt niet ging gelukkig… ik vroeg achteraf nog (lekker awkward ja maar ik wilde het weten) of ie er nou helemaal in zat of niet en volgens hem wel bijna helemaal dus ik ga er vanuit dat de pijn in ieder geval niet erger zal worden. Ik kon er in ieder geval niet van genieten en fijn was zeker anders, laat ik het daar op houden. Maar hij was wel heel lief en vond het echt kut dat hij me pijn aan het doen was :slightly_smiling_face: Hij was ook degene die vroeg of ik wilde stoppen trouwens.

Vragen of hij er helemaal in zat, is helemaal geen rare vraag hoor. Ik snap dat je dat nu nog denkt nu je net met seks begonnen bent, maar in principe kun je alles met elkaar bespreken op het gebied van seks.
En dat hij het zoveel beter vond dan jongens beweerden, betekent denk ik dat hij het gewoon heel fijn en intiem met je vond.
Het doet steeds minder pijn hoor, komt helemaal goed!

Naar mate je het vaker doet wordt het voor jou minder pijnlijk, en voor hem makkelijker om ook klaar te komen. Eerste keer is ook spannend voor hem he :slightly_smiling_face:

Ik zou me maar geen zorgen maken als ik jou was, dat soort dingen kunnen nou eenmaal gebeuren in het begin. Alles is nog een beetje onwennig ook en je vriend was vast ook erg zenuwachtig. Weet zeker dat het vanzelf goed gaat komen met jullie

X

Ik heb ooit een jongen ontmaagd die ook niet kwam omdat hij teveel stress had en onzeker was. Maar die onzekerheid betert vast wel met de tijd, ik zou je niet al te veel zorgen maken :slightly_smiling_face:

De eerste keer is altijd onwennig. En sommige jongens zijn ook echt bang om je pijn te doen (mijn ex was ook bang). Dat kan bij hem natuurlijk voor zenuwen zorgen. Tegen de tijd dat jullie vaker seks hebben word de pijn echt wel minder. De eerste keer is nou eenmaal een beetje raar. En sommige genieten er dan ook niet van. Ik genoot er wel van, maar dat is bij ieder anders natuurlijk. En het is vaker zo dat de jongens meestal de eerste keer niet komen (bij mij kwam hij wel). Probeer het zo ontspannen als kan voor jullie te maken. En het is tenslotte je vriend, dus je hoeft je nergends voor te schamen! en hij natuurlijk ook niet. De eerste keer is altijd gewoon een beetje raar, maar dat is bij iedereen zo!