niet klaar voor zoenen?

oke dit is echt heel dom. maar ik heb dus al een paar keer gezoend, maar op de een of andere manier voel ik er niks bij. sommige zeggen dat ze er opgewonden van raken, en iedereen zegt wel dat het lekker is. maar echt hoor, ik vind het niet lekker, ik vind het niet vies, en als ik merk dat een jongen opgewonden raakt begijp ik er al helemaal niks van, omdat ik me helemaal niet zo voel. Ik bedoel, als ik aan het zoenen ben zit ik soms ondertussen te tellen hoe lang het duurt, of ik denk gerust aan dominoday of iets dat ik niet moet vergeten te kopen.
betekent dit gewoon dat ik nog niet klaar voor ben ofzo? want dat zou toch nerges op slaan? ik ben 14 jaar, maar is het echt dat ik opeens met iemand zoen en dan is het; wow nu begrijp ik wat zoenen is?
ik kan het me namelijk echt niet voorstellen.
of betekend dit dat ik het gewoon niet kan ? ;p

nouja sorry voor dit, mar ik snap er eigenlijk niks van.

Dan was het gewoon echt een slechte zoen :stuck_out_tongue:

Niet genoeg gevoel voor diegene die je zoent?

aidunno :S

Hahah
als je erover nadenkt
is zoenen best raar.
ik bedoel, even ranzig gezegd:
hoe bedenk je het om elkaars tong in elkaar mond te steken hahah.
Maar ja, misschien dat je inderdaad niet veel voelde voor die personen of wat ?

Misschien was ie heel lelijk en voelde je daarom niks :grinning_face_with_smiling_eyes:

mwa wat jullie zeggen is wel waar denk ik. maar ik heb wel vaker gezoend, maar soms is het helemaal dat ik de kriebels krijg als iemand me hand vast houd of iets liefs zegt. maar als hij me dan zoent vind ik het maar niks…

Misschien vind je zoenen gewoon niet lekker, een vriendin van mij heeft dat ook. Ze zegt: ‘Ik vind het niet lekker om een stuk vlees langs me tong te hebben’. Moest me kapot lachen toen ze dat zei :'d

Hahahaha geweldige uitspraak xD

wacht met zoenen totdat je écht stapelverliefd op die jongen bent, dan zit er vaak meer gevoel in.

Inderdaad, wat echte liefde hierboven zegt!
Ik kon mijn gedachten ook echt niet bij mijn eerste zoen houden…
Wat wel werkt is je ogen dicht houden, je concentreren op de zoen, concentreren op de bewegingen die je maakt dan houd je je veel meer bezig met de zoen, en zit je er echt in zeg maar ^^ Een film waar je niet op let is ook niet spannend, maar als je er eenmaal in zit wel zeg maar… xD Oke, vage vergelijking… Maar hoop dat je het snapt!!

Oja, en gewoon elkaar veel strelen etc. ondertussen werkt misschien ook, is sowieso wel fijn =D

x

Ik heb nu al langer dan anderhalf jaar een vriend, maar ik vond zoenen alleen écht leuk toen we nog niks hadden/pas wat hadden. Nu is het meer een gewoonte, de passie is er uit zegmaar (behalve op sommige momenten dan haha (a) ). Daarvoor vond ik zoenen ook alleen leuk als ik de jongen echt leuk vond. Dus ik ben het ook eens met echteliefde (;

HAHA ik moest echt even heel hard lachen bij “Ik denk gerust aan dominoday” hoe kom je er op xd
sorry heb verder niks in te brengen dus zie t maar als een up ;p

Zoenen is alleen leuk en lekker als het ook gemeend is.
Als je een vriendje hebt, is zoenen totaal anders, dan met iemand willekeurig in de kroeg of op school.