niet klaar kunnen komen

Nog een vraagje xd
Het lukt me niet om klaar te komen sws niet tijdens seks wat ik weet dat veel niet hebben, maar ook niet van vingeren/beffen.
Ik vind het wel lekker en ga geen orgasme faken.
Ben in het totaal met 3 jongen naar bed geweest en hoe hard ze ook probeerde, het lukte gewoon niet.
Vind ik kut voor mezelf en ook voor de jongen omdat die me dan echt graag wil laten komen en dan lukt het niet.

Hebben jullie tips?

.

Ik zou zeggen, try less and enjoy more!

tuurlijk wel, iedereen kan klaarkomen. misschien dat jij jouw plekje/maniertje nog niet gevonden hebt.

Het belangrijkste is gewoon dat je je ontspant en geniet van het gevoel. Bij mij is het meestal dat als ik me niet te veel met klaarkomen bezig hou dat het vanzelf komt.

zorgen dat je echt ontspant en je er niet al te veel op focust.
En verder kan je niet veel meer doen dan net zo lang proberen tot het lukt.

Ik weet niet goed hoe het nou voelt als je klaarkomt. Als m’n vriend me vingert en dan over m’n clitoris wrijft is het supergevoelig en lig ik echt de schokken, maar ik ben nooit over dat ‘randje’ gekomen om het zo te zeggen. Ook geen idee hoe ik daar moet komen eigenlijk.

t kan best wel duren voor dat je dat ooit overkomt. En je moet er echt niet over na gaan denken indd, je moet je eigen echt ontspannen en dan komt het van zelf nog wel

Leer eerst jezelf kennen. Probeer gewoon bij jezelf verschillende dingen uit, ontdek wat je fijn vindt en wat jou over die grens laat gaan.

Misschien dat je nog iets gespannen bent tijdens de seks of dat je teveel nadenkt over het orgasme. Grote kans dat je jezelf dan eigenlijk ‘tegenhoud’ van een orgasme omdat je zo graag wilt klaarkomen. Misschien een klein tipje, ik weet niet of je dit weleens hebt gedaan of doet, maar ga eerst eens aan de slag met jezelf. Als je mastubeert ben je waarschijnlijk iets ontspannender dan als je seks hebt met je vriend en is de kans groter dat je een orgasme krijgt.

Ik heb een beetje hetzelfde probleem,
zijn er meiden die ervaring hebben met orgasme stimulerende gels?

Klinkt nogal eng vind ik :’)

als je jezelf pusht tot klaarkomen dan lukt het niet. echt niet

Meisjes die komen toch wel klaar, maar daar zie je toch niet zo veel van?

tja, ik heb nu ook al meer dan 2 jaar seks, twee verschillende partners en mij lukt 't ook niet. ontzettend kut voor hun, inderdaad.

ik zou het niet weten. ik heb het maar gewoon geaccepteerd, want ondanks 't feit dat ik dan wel niet officieel klaar kom vind ik het wel gewoon fijn. dus dan is het toch ook prima? ik ben ontzettend ontspannen en focus me er nooit op, dan valt er volgens mij niks anders aan te doen.

een kwart van de vrouwen komt niet klaar, las ik ergens op internet.

Nou ik kom ook niet zomaar klaar met seks. Volgens mij komen alleen meisjes klaar door dat je clitoris gestimuleerd word? Iniedergeval wel bij mij. & mischien heb je gewoon even de tijd ervoor nodig, als je de instelling hebt van oh god ik kom niet klaar of wanneer kom ik nou klaar dat werkt niet in zijn voordeel, probeer die gedachte’s opzij te zetten!

Hebben jullie ook dat je bij jezelf niet klaar kunt komen eigenlijk? Ik heb het namelijk zowel bij mezelf als met een partner. Maar ik probeer 't maar gewoon een beetje los te laten, ik ben nu ook single dus dat maakt de zaak natuurlijk ook wel een beetje anders dan als je een vriend hebt voor wie je je schuldig voelt…Maarja lastig!

ik weet het eigenlijk niet haha. oke ik voel me heel dom nu maar hoe weet je nou precies of je klaar bent gekomen of niet? ik snap er nooit wat van. ik bedoel bij jongens zie je het natuurlijk, maar ik weet nooit hoe je nou precies kunt merken dat je klaar bent gekomen.

Het gaat om de reis, niet de bestemming.
Zoveel vrouwen komen niet klaar door de seks.

@69blueroses: eh ja dat is een soort gevoel wat heel moeilijk te omschrijven is.