niet in werkboeken mogen schrijven.

bij ons is dat begin dit jaar ingegaan, zo vervelend!
betekent dus dat we voor elk vak een werkboek & dan ook nog een apart schrift hebben, omdat je niet meer in je werkboek mag schrijven.
helemaal niet handig als je tabellen en zulke dingen moet invullen, want die moet je dan ook zelf overnemen, en schrijf je toch in de werkboeken moet je een boete betalen …
meer mensen bij wie dit op school zo is ?

Zoekfunctie.
Begin dit jaar was er al een topic over, en ik vind het wel logisch dat je er niet in mag schrijven aangezien de school nu alle boeken moet betalen, terwijl ze (bij mij tenminste) niet genoeg geld van de regering ervoor krijgen.

Bij mij bij sommige lessen dan
Armoedig >.>

bij mij niet. ik heb ook maar 1 werkboek en dat is voor frans.

Bij ons moeten we gewoon de boeken zelf betalen…
En dus mogen we er in schrijven
3 maal hoera!

hoera hoera hoera.

bij ons, maar dat zeiden ze fijn pas even na een paar lessen haha dus iedereen krijgt die boete

En we mogen er in schrijvne ;3

Bij ons ook ¬¬

Maar als ik een tabel ofzo moet invullen dan leg ik m’n boek gewoon even onder het kopieermachine xD

ja als we ze wel nog zelf kopen mag je er ook in schrijven, maar mn ouders zijn het natuurlijk helemaal met die regel eens omdat dat hun geld scheelt.
achja dat snap ik ook wel, maar dan nog ;p

Bij ons is het ook zo, maar dat komt voornamelijk omdat de werkboeken zó gemaakt zijn dat je er niet in kán schrijven. Geen lijntjes enzo…

Bij sommige werkboeken mag dat bij mij ook niet.

hahaha waar slaat dát nou weer op
ja ik snap de reden maar kom op, dan kan je het net zo goed in één boek stoppen

Bij ons mocht dat niet…
MAAR NU WEL :grinning:

Ja, dat heb ik ook. Bij Geschiedenis.
Maar mijn leraar vind het irritant dus mogen we van hem er wel in schrijven.

bij sommige vakken ja. echt héél irritant.
en het lijkt me trouwens ook stom voor de mensen die dan het jaar erna dat werkboek krijgen. helemaal gekreukelt en verneukt.
maarja, what can we do?

Ja zo irritant is dat joh!
ik raak altijd mn schriften kwijt haha of ik vergeet ze uit mn locker te halen.

Bij ons moeten we gewoon de boeken zelf betalen…
En dus mogen we er in schrijven.

Ik mag dat ook niet, vond het altijd best normaal.
We mogen er wel in schrijven als die boeken er echt voor gemaakt zijn, want vaak als er een tabel in een werkboek, bijvoorbeeld van geschiednis, staat past alles er niet eens in.

We mogen er gewoon inschrijven en niet zelfbetalen :grinning: