Niet in kunnen loggen op msn.

Dag dames!

Ik zit nogal met een probleempje waar ik een beetje gek van word. Ik krijg namelijk iedere keer als ik in wil loggen op msn een melding dat ik de nieuwste versie moet downloaden. Eerst wilde ik dat niet, maar ik heb t uiteindelijk toch maar gedaan.
Nu is het probleem dat ik niet in kan loggen op msn. Ik typ netjes me hotmailadres en wachtwoord in en klik op aanmelden. Wat er dan gebeurd is dat die poppetjes tijdens t aanmelden leuk gaan draaien zoals ze altijd doen… En dan logt ie me vanzelf weer uit.
Toen ging ik weer de oude msn installeren, maar dit had ook geen nut! Ik moest namelijk steeds die nieuwste installeren.
Heeft iemand ook last van dit probleem of weet iemand hoe ik dit kan fixen?!

Ik wist btw niet bepaald waar ik dit moest plaatsen, dus heb t maar bij media enzo gezet (A).

lang leve Ebuddy :dancing_women:
beschouw dit maar als een up

Nee kan je ook niet helpen, maar ik ga dan ook altijd naar ebuddy

lang leve MEEBO :dancing_women:
beschouw dit maar als een up

Ik zit nu indd ook all the time op ebuddy. Maar ik vind normaal msn toch wel lekkerder. Aangezien ik nu toch al 2 of 3 weken op ebuddy zit!

bedankt voor de upjes (A)

Heb hetzelfde probleem. En niks helpt :frowning_face: Vind t ook zo vervelend om de hele dag de computer beneden bezet te houden aangezien er meer mensen zijn die van msn gebruik willen maken bij ons :wink: