niet in groepswhatsapp mogen

Hee meiden, mensen waarmee ik in de pauze en in de les mee zit zitten met zn allen in een groepsapp. Toen ik vroeg of ik hierbij mochen zeiden ze nee omdst hier alleen mensen uit hun oude klas in zitten. Maar ik hoorde dat er ook een nieuw meisje inzit, waarom zou ik dan niet mogen.
Miscchien vinden jullie me een zeikwijf, maar ik ben gewoon heel wantrouwing en zoek overal iets achter.
Hopelijk kunnen jullie me geruststellen…
Liefs

praat erover met ze

Eerlijk gezegd vind ik dat gewoon hartstikke lullig, wat een kinderachtige personen zeg bah bah. Ik zou die mensen maar gewoon lekker uit je leven schrappen, want zulke mensen moet je geen eens tijd aan willen besteden. Ik kan zulke mensen echt uitkotsen, wat een kut gedrag zeg. Maak je er niet druk over, ze zijn jouw tijd echt niet waard al ze jou zo buitensluiten. Laat ze dan maar lekker stikken in hun whatsapp groepje. Jij vind heus wel een ander leuk groepje dat wel normaal kan doen!

^ Precies! Het is gewoon lullig van ze, en heel erg onvolwassen. Er zijn vast veel leukere mensen om mee om te gaan dan deze personen die een smoes verzinnen om jou niet in die groep te hoeven doen. Verspil je tijd niet aan ze, want dit is echt zo’n type mensen die je gaat buitensluiten en als ze je nodig hebben doen ze ineens wel leuk tegen je. Gewoon lekker bij iemand anders gaan zitten volgende keer!

Ja maar voorderest zijn ze wel heel aardig en ik zat tot nu toe iedere pauze bij ze en het was gewoon heel chill, totdat ik hier achter kwam.

Daar is maar 1 woord voor en dat is: Schijnheilig. Ze doen leuk en aardig in je gezicht maar achter je rug om doen ze lullig tegen/over je. Niet in trappen, ik ken dat soort mensen.

ik ben het wel eens met de eerdere reacties, maar als het verder gewoon leuke meiden zijn kan je misschien voorstellen om een nieuwe appgroep te beginnen met iedereen die in de pauze bij elkaar zit? Dus zonder mensen uit die oude klas. :slightly_smiling_face:
Weet niet of het werkt, maar je kunt het proberen! Als ze dat ook niet eens willen zijn ze echt lullig en mogen ze in de stront zakken :wink:

(ik weet namelijk wel dat het moeilijk is om zomaar je pauzegroepje te ditchen om zoiets, om gelijk andere mensen te vinden om bij te zitten is niet altijd makkelijk natuurlijk)

Ik zou eerst aan dat meisje vragen of ze ook in de groepsapp zit (dat nieuwe meisje). Misschien is het niet waar en maak je je nu druk om niks.
Alsnog een beetje kinderachtig dat je er niet bij mag, maar toch.

Serieus? In welk jaar zitten jullie. Kinderachtig zeg -.-. Ik smeek het je, verspil alsjeblieft geen tijd aan deze persoontjes. Anders spreek ze gewoon aan. Ze vinden het gewoon leuk om te stoken. Ik denk persoonlijk ook dat ze het gewoon een beetje uitlokken hoor (Dat deden ze toen ik in de 1e zat ook bij kei veel mensen).

Ik vind jouw reactie en de reacties hier echt belachelijk. Waarom zou je met hun in een groep MOETEN? Zoiets is leuk als ze je er bij doen, maar het feit dat je er om moet vragen zegt al genoeg. Ik zou ook niet een vriendschap verbreken om zo’n bullshit reden, ga gewoon met ze om en wie weet wordt je vanzelf toegevoegd en anders niet.

Ik ben het hier echt compleet mee eens.
Het is hun groepsapp en ze mogen nog steeds helemaal zelf beslissen wie er bij mag en wie niet.
Misschien hoort dat meisje gewoon bij hun groep weet jij veel.
Er worden hier wel gelijk echt overhaaste conclusies getrokken.

Och och, wat een kinderachtig gedoe zeg… daar wil je toch al helemaal niet meer bij?

Dit.
Zoals je zelf zei; verder zijn ze heel aardig. Als ze je echt niet mochten had je dit allang gemerkt. Stel voor om met z’n allen een app te maken als je dat graag wil maar ik zou je hier niet druk om maken verder.

Ze zijn je toch niets verplicht?

Ja, idem. Al snap ik wel dat het niet leuk moet zijn voor jou, maar ze moeten helemaal niets. Sinds wanneer ben je schijnheilig als je gewoon aardig doet tegen andere mensen? Dat betekent toch niet dat je ze dan ook maar meteen als bff moet beschouwen? :’)

Ik vind de reacties ook belachelijk. Sorry, maar ik heb genoeg ontzettend lieve vriendinnen die niet in de groepsapp van mij en mijn beste vriendinnen of mij en een vast groepje uit de klas hoeven. In die apps wordt alles besproken wat alleen zij hoeven te weten. Dus als het een app is van hun groepje uit hun oude klas snap ik wel dat je er niet bij ‘mag’. Maak dan inderdaad een aan met het groepje waar je nu steeds bij bent. Ik snap dat het niet leuk is om zo ‘afgewezen’ te worden, maar om dan meteen een vriendschap te verbreken? Halloooo.

Dit! Een hele groep opgeven voor deze reden vind ik ook echt een overdreven reactie. Als jullie verder leuk met elkaar omgaan hoeft het toch niets slechts te betekenen? Misschien gaat het in die app gewoon over dingen die jou niet aangaan. Ik zou inderdaad vragen of ze dan met jou een andere app willen maken!

Ik zou me er niet te druk om maken, zulke groepsapps zijn toch nooit serieus en het scheelt jou weer een paar honderd gekke/rare/vieze foto’s en plaatjes :wink:

Ik ben het eens met hierboven, ik vind dat het echt belachelijk is om je hier druk over te maken. Wat is in godsnaam de meerwaarde van een whatsappgroep en als ze je er niet in willen is dat toch hun goed recht?