ik heb een probleempje want ik was op kamp en daar was dus een jongen en al van het begin zaten we een beetje met elkaar te flirten enz en ik vond hem wel leuk niet mega leuk maar gwn een beetje. en de 1 na laatste avond hadden we een soort disco achtig iets op kamp en daar na nam hij me mee naar het water en zoende we hij was heel lief enz maar toen we terug liepen liet hij meteen mn hand los toen mensen ons konden zien. die volgende ochtend hoor ik door wat vrienden van hem zo van …(mijn naam) kan niet zoenen oh ohwhowhwo dus ik werd daar na een paar keer gek van dus ik roep zo … (zijn naam) moet niet zeiken hij kan er zelf niks van! terwijl dat helemaal niet waar was en net 5 min daar na hoor ik van een vriend van me die in de zelfde tent als die jongen waar mee ik heb gezoend lag . dat die roddel dat ik niet kon zoenen was bedacht door iemand anders dan de jongen waar mee ik had gezoend. dus ik baal nu want ik ben weer thuis en ik heb hem (zoen jongen) gekwetst en dat wilde ik dus echt niet nu ik hoorde dat hij het niet zelf had verzonnen want hij zei volgens die vriend van me niks negatiefs over me. en ik wil wel met hem (zoen jongen) afspreken maar ik weet niet hoe ik uit moet leggen dat ik het niet zo bedoelde. ik heb hem wel al dit gesmst : sorry dat ik de laatste dag zo lullig was xxx en hij smste alleen maar terug : sorry late reachtie ik had nog geen btg maar ik spreek je nog wel xxxx
het was idd een late reatie maar ik wil graag wel een keer met hem afspreken maar ik weet niet hoe ik moet uitleggen dat het me spijt enz.
ik hoop dat iemand me kan helpen en dat ik niet te veel spel fouten heb gemaakt ik heb dislecktie en weet niet eens hoe je dat schrijft XD
Zeg gewoon “Ik zei dat alleen omdat ik dacht dat jij het had verzonnen” ?
Inderdaad, ben gewoon eerlijk en leg het uit.
Ja, zeg gewoon eerlijk dat je je in het nauw gedreven voelde en dat je toen dat ene zei om jezelf te redden. En vraag of hij je wilt vergeven ( jeetje, wat dramatisch ) en dat wilt hij vast wel.
De late reactie was van hem en spreek dan af ofzo en zeg op een moment als het een beetje stil valt dat hij wel goed kon zoenen maar dat je het gebruikte omdat ze zo naar tegen jou deden.
Als hij het je vergeeft wilt hij vast nog een keer
Nutteloze reactie
Kan je niet helpen, je hebt het zo vervelend getypt dat ik niet de moeite neem om het helemaal te lezen.
dank jullie voorde reacties t gaat denk ik nu wel lukken
sorry voor het lange en misschien onduidelijke verhaal maar ik wist ff niet hoe ik het moest uitleggen
gewoon zeggen wat je tegen ons zegt hier, of laat hem dit lezen ofzo, hij begrijpt het vast wel
gewoon de waarheid zeggen, werkt toch vaak het beste
daaat. ^
was jij toevallig op LCKV kamp ;p ?
ik snap er alleen niet zoveel van eerlijk gezegt
hoe het nou zit & wie wat zei ;p
sorrie!
leg het gewoon uit!
neey geen LCKV kamp ik weet niet meer hoe het nou precies heed
*heet.
maar zoals er al is gezegd, leg het hem allemaal uit.
Dat.
Maar ik heb het wel gelezen, vertel gewoon de waarheid, “sorry wat ik over je zei, ik meende het niet. Ik zei het gewoon omdat ik boos was want ik dacht dat jij over mij had gezegd dat ik niet kan zoenen. Ik meende er dus echt niks van, ik zei het alleen maar omdat ik boos was.”
Tadaa, hoe moeilijk kan het zijn
Precies dat ja.
Wat je deed was een hele normale reactie hoor.
Als je zegt waarom je het zei, begrijpt hij dat vast wel.
Je had net met hem gezoend, en vervolgens krijg je van zoveel mensen te horen dat je slecht zoent, terwijl je hem daarna nog niet eens zelf gesproken hebt.