Niet goed in te schatten

Ik ging uit met een groepje vrienden en er zit een jongen in de groep die ik best leuk vind. Tijdens het uitgaan danste we veel en ook wel dichtbij elkaar, maar we zoende niet alhoewel dat wel bijna gebeurde maar het kwam er maar niet van. Onderweg naar huis sloeg hij wel zijn arm om me heen en pakte me hand wrijvend vast. Die ochtend erna appte die of ik al wakker was en dat hij het gezellig vond.

Ik weet niet echt goed wat ik ervan moet denken, wilt hij het rustig aandoen? Of vind hij het toch niks. Ik wil namelijk ook geen blauwtje oplopen.

Ik denk dat hij het rustig aan wil doen. App gewoon verder met hem en dan merk je denk ik van zelf wel of hij interesse in je heeft. Alleen dan zou ik weer in het echt afspreken, omdat jongens soms ontzettend droog kunnen doen op whatsapp.

Hm ik denk dat die het gewoon rustig aan wilt doen…
Hij vond het blijkbaar wel gezellig, hij sloeg z’n arm om je heen en pakte je hand wrijvend vast. En hij appte je de ochtend de erna, dus volgens mij vind je die wel leuk alleen wilt die het gewoon rustig aan doen.

Upje ik maak iets soortgelijks mee haha.

Gewoon met hem praten via Whatsapp. Waarschijnlijk wil hij het gewoon rustig aan doen, zoals Queen B al zei.

Praten via whatsapp idd, en misschien kan je vragen of hij een keer iets wil doen?