Ik ben gisterenochtend op school niet goed geworden. Het begon in de bus met hevige buikpijn en toen op school bleef het. Het eerste uur werd het ook redelijk wazig voor mijn ogen en ik kon me niet concentreren. Ik werd echt even niet goed dus ging naar de wc, daar op de grond gezeten en gevloekt van de pijn. Misselijkheid was er ook. Ik ging weer terug naar de les en barstte bijna in tranen uit, maar dat heb ik tegen kunnen houden. Ik wilde naar huis, maar dat mocht niet van de meneer. ‘Als er niemand thuis is laat ik je niet gaan’, maar ik voelde me echt belabberd. De mevrouw zag gelukkig wél dat het echt niet goed ging en liet me naar het lokaal gaan om ziek te melden. Ik moest daar meteen op de grond gaan liggen, omdat ik anders flauw ging vallen. Een half uur daar op de grond gelegen en toen werd ik opgehaald en thuis meteen een paracetamol en gaan slapen. Toen ik na 2 uur wakker werd was het over.
Ik heb dit al vaker gehad en nu moet ik vanmiddag naar de dokter hiervoor. Iemand al een idee wat dit kan zijn?