niet gelukkig

Hey,
Ik ben geboren in Amsterdam en ben verder heel vaak verhuist en we zijn nu naar Noord Brabant verhuist omdat mijn stiefvader daar werk had maarja dat is door allemaal gedoe al over en nu zitten we hier en noord Brabant en Amsterdam is echt een heel groot verschil! De mensen zijn heel anders in Brabant natuurlijk het is wel gezellig soms maar ik kan hier. Gewoon niet mezelf zijn ga nooit naar feestjes hier want er zijn alleen maar boeren feestjes en ik ben niet zo … dus ben heel ongelukkig een vriendje zoeken is dus ook moeilijk want heel veel mensen zijn gewoon niet mijn type… dus ik kan vaak niet mezelf zijn… mensen daar weten niet hoe ik echt ben… in Amsterdam woont m’n beste vriendin nog gelukkig dus die zie ik wel vaak en dan feesten we daar maarja ik moet nog 3jaar zien te overleven hier… iemand tips ofzo? Xx

Toch maar het beste van maken en zo snel mogelijk op kamers gaan in Amsterdam.
Ik woon zelf ook in Brabant en zo erg is het nou ook weer niet. Er zijn idd veel schuur feesten in de dorpen. Maar ik woon ook niet in een dorp en ga gewoon uit in de stad.

Ik weet ook niet hoe oud je bent, maar veel mensen in mijn omgeving gaan ook uit in België. Vooral naar Antwerpen. Kan je misschien ook doen?