Ik zit dus met een probleempje,
Ik ben al sinds november (ja dat is lang ja) bezig met een jongen,
Na wat vaker oogcontact te hebben gehad heb ik op den duur zijn nummer gevraagd.
We hebben lange tijd geappt. Soms weer ff een tijdje niet en dan weer wel etc.
Ik moest wel steeds het gesprek beginnen maar dat komt vooral omdat hij geen waarde aan whatsapp geeft, is nooit online. Als je hem een berichtje stuurt krijg je vaak 3 uur daarna pas een antwoord. :’)
Hij flirte eerst vrij veel, hielp mij met veel dingen en als ik bij zijn vrienden was trok hij naar mij toe. Maar dat is nu minder geworden. Soms als ik hem in de gang tegen kom maken we oogcontact en zegt hij altijd als eerste heel blij heejjjjj en dan echt met zon niet normale blije face hahaha. Vorige week maandag stopte die zelfs om heejjj te zeggen. Vond het wel cute :’)
afgelopen zaterdag ben ik naar zijn voetbal wezen kijken en dat vond hij vgm best leuk
hij reageerde iniedergeval erg enthousiast over dat ik er was toen ik hem die avond appte over de wedstrijd
Maar ik vraag me dus af is hij gewoon niet geïnteresseerd of is hij verlegen? Want hij vraagt me maar niet uit en ik heb zovaak hints gegeven dat ik eens iets leuks wil doen… Op app toont hij ook minder interesse dan eerst. Hij flirtte eerst echt veel maar dat is nu steeds minder geworden. Maar ik wil hem echt super graag.
Iemand een idee hoe ik hem voor mij kan krijgen?
Moet ik afstand nemen? of meer met andere jongens omgaan?
xx