Niet geïnteresseerd of verlegen?

Ik zit dus met een probleempje,
Ik ben al sinds november (ja dat is lang ja) bezig met een jongen,
Na wat vaker oogcontact te hebben gehad heb ik op den duur zijn nummer gevraagd.
We hebben lange tijd geappt. Soms weer ff een tijdje niet en dan weer wel etc.
Ik moest wel steeds het gesprek beginnen maar dat komt vooral omdat hij geen waarde aan whatsapp geeft, is nooit online. Als je hem een berichtje stuurt krijg je vaak 3 uur daarna pas een antwoord. :’)

Hij flirte eerst vrij veel, hielp mij met veel dingen en als ik bij zijn vrienden was trok hij naar mij toe. Maar dat is nu minder geworden. Soms als ik hem in de gang tegen kom maken we oogcontact en zegt hij altijd als eerste heel blij heejjjjj en dan echt met zon niet normale blije face hahaha. Vorige week maandag stopte die zelfs om heejjj te zeggen. Vond het wel cute :’)

afgelopen zaterdag ben ik naar zijn voetbal wezen kijken en dat vond hij vgm best leuk
hij reageerde iniedergeval erg enthousiast over dat ik er was toen ik hem die avond appte over de wedstrijd
Maar ik vraag me dus af is hij gewoon niet geïnteresseerd of is hij verlegen? Want hij vraagt me maar niet uit en ik heb zovaak hints gegeven dat ik eens iets leuks wil doen… Op app toont hij ook minder interesse dan eerst. Hij flirtte eerst echt veel maar dat is nu steeds minder geworden. Maar ik wil hem echt super graag.

Iemand een idee hoe ik hem voor mij kan krijgen?
Moet ik afstand nemen? of meer met andere jongens omgaan?
xx

Vraag of die het leuk vind om een keer af te spreken. Ik heb dat ook vaak. En als ze dan komen met smoesjes van ik ben moe, geen tijd, geen zin, nee dan kan ik niet etc. Dan steek ik dr geen energie meer in.
Denk dan ook het is maar net hoe graag ze het willen

al mijn vrienden zeggen dat ik hem niet moet vragen omdat ik anders veel initiatief neem.

^ Niet naar je vrienden luisteren. Gewoon het initiatief nemen dan weet je tenminste wat hij van jou denkt, want zo te lezen ziet het er niet na uit dat hij dat gaat doen.

Ik zou het gewoon vragen als ik jou was!
Niet geschoten is altijd mis toch :wink:

Ik zeg dit wel tegen jou maar zit in dezelfde situatie en durf het ook niet hihi

Maar wat denken jullie als jullie mn verhaal lezen… zal hij geïnteresseerd zijn??

Ik zat in de zelfde situatie als de ts en Invincible. En na weken lang super veel appen en hij zei ook hoe graag hij met mij wou afspreken, kwam het er nooit van. Na veel pijn en moeite had ik een afspraakje los gepeuterd en zei uiteindelijk de dag zelf af.
Ook al neem je super veel initiatief, wat je ook doet en dat is opzich niet erg. Moet je wel weten waar je aan toe bent. Met deze sukkel weet ik in ieder geval dat ik niet aan hem toe ben. Dus ik app ook niet meer met hem.

hmm ja goed punt ik ga hem denk ik ook vragen. Maar dan wel in het echt, op whatsapp vind ik niet chill. Maar uhmm ik vraag me dus echt af is hij gwn verlegen??

Kan verlegen zijn. Of ja, het is een jongen en die hebben dat soort dingen nooit door. Bijvoorbeeld mijn broertje is 18 en zn vriendin klaagt altijd bij mij dat hij nooit echt initiatief neemt, Maar zo zijn jongens/mannen?
Maar als zij iets wilt doen bedenkt hij nooit smoesjes. Zodra ze met smoesjes komen denk ik ook echt flikker op.

Ik denk dat hij gewoon verlegen is inderdaad, dat hij niet durft. Of hij is bang dat je het niet hetzelfde ziet als hem. Gewoon initiatief nemen dus!

maar hij weet toch wel dat ik hem zie zitten nadat ik zaterdag bij zijn voetbalwedstrijd ben wezen kijken??

Het is verbazingwekkend hoe weinig sommige jongens doorhebben :wink:

Ik ben het met de rest eens, neem het initiatief!

Lekker het initiatief nemen! Deze jongen is naar mijn idee geïnteresseerd :grinning:
Succes!