niet fijn...

ik heb nu met mijn vriend voor de 3e keer seks gehad (voor mij ook de enige 3 keren) maar ik voel er echt niks bij… het doet op het begin wel ff pijn maar dat is zo weer weg. ik voel er niks bij ik vind het gewoon geen lekker gevoel. ik heb geen pijn ofzo, ik voel wel dat hij in me zit maar dat was het. kan het te maken hebben met dat het nog maar mijn 3e keer is? word dit na een tijdje anders?

Ik had hetzelfde met mijn ex ooit. Vond er ook nooit iets aan. Praat er met je vriend over en probeer er achter te komen wat je wel fijn vindt. Soms kan een ander standje al heel erg helpen. Missionary is niet echt een bijzonder standje namelijk. Probeer eens je heupen iets hoger te krijgen (bijv met een kussen), of doe avontuurlijk en ga voor iets heel anders als lepeltje-lepeltje of doggy (: Maar nogmaals, praat er over en laat je vriend weten wat je leuk lijkt. Seks is ook niet alleen penetratie natuurlijk. Experimenteer wat met voorspel en zorg dat jullie daar comfortabel mee worden.

Heb je inderdaad al andere standjes geprobeerd?

Kan ook zijn dat je misschien niet nat genoeg bent of dat je meer clitorale stimulatie nodig hebt. Kan ook zijn dat hij net een beetje tegen je baarmoeder aanstoot wat ook onprettig kan voelen.

Ben je wel opgewonden genoeg? Dan voelt het sowieso heel anders vind ik.