niet eten

hoi everybody,

ik eet de laatste tijd niet meer zo veel en heb bijna ook nooit honger meer,kan iemand zeggen wat dit kan zijn???Help me pleaze!

Misschien heb je gewoon tijdelijk een verminderde eetlust.
Dwing jezelf te eten, hoe vervelend het ook kan zijn.
Ik heb er zelf ook wel eens last van, maar gaat altijd binnen een paar weken over (en dan ben ik vaak al 2 kg afgevallen :pensive: )

Iets gebeurt recent ?
Ziek geweest ?
Tja, met zo weinig informatie…

Inderdaad, of heb je liefdesverdriet ofzo?

Zit je met iets? Gaat school niet goed, iets gebeurd met familie of vrienden? Ik zou toch wel eten als ik jou was, ook al heb je daar geen trek in, niet eten is echt niet gezond

niet eten is niet goed
als je niet eet, dan krijg je opt laatst ook niet meer zo’n hongergevoel, dan zit je wat in een vicieuze cirkel.
in een vicieuze cirkel heb je twee keuzes:

1. doorgaan met niet eten, steeds minder eten oftewel je zakt steeds verder weg in de cirkel
  2. de cirkel doorbreken, gewoon gaan eten, je zult vast merken dat het je een stuk fitter zal maken en dat je wel weer zin in eten krijgt

Praat er anders met iemand over, iemand die je vertrouwt want dan kan diegene je helpen, en maak de dag van te voren een lijstje van wat je de volgende dag gaat eten dan hou je je er eerder aan,

Probeer toch de drie hoofdmaaltijden aan te houden en kijk het verder nog even aan. Het hoeft niet persé iets ernstigs te zijn. Ik heb dat zo af en toe ook wel eens een paar weken. Niks ernstigs :slightly_smiling_face:

Daar heb ik ook last van.
Ik eet wel 3x per dag dat verplicht ik mezelf.

Heb ik ook wel eens. Denk dat het de afgelopen weken bij mij kwam door het benauwde weer :/. Ben er nu wel weer vanaf :]

Inderdaad te weinig informatie… Wat doe je op een dag? Dan niet alleen qua bewegen (sport of gewoon wandelen), maar ook school, werk, hobby, etc. Als ik bijna niks doe dan heb ik meestal ook geen honger (wel trek maar dat is dan meer uit verveling denk ik).

sorry voor de weinigge info maar ik weet echt niet wat er zou zijn