Niet echt hobby's of vriendinnen

Hee Ladies,

Zoals velen van jullie wellicht al gemerkt hebben zit ik nogal veel op GS :’)
Ik heb eigenlijk maar 1 vriendin en echt hobby’s heb ik ook niet. Ik ga na de vakantie naar een andere school en ik hoop dat ik daar meer vriendinnen zal hebben. Ik doe veel met die vriendin, maar zij heeft heel veel vriendinnen dus veel tijd heeft zij ook niet altijd.
Ik heb ook niet echt hobby’s. Ik ben een beetje bang dat ik de vakantie slijt achter mijn computer.

Hebben meer mensen hier last van? Tips hiertegen? Hoe kom ik in contact met mensen? Wat kan ik gaan doen in m’n vakantie? Hebben jullie hobby’s die jullie aanraden?

Merci en liefs,
Charlotte

Lotgenoot meldt zich.

me too

Ga er lekker op uit! Wellicht gewoon gaan sporten? Daar ontmoet je ook leuke mensen!

Leren naaien, koken of een instrument bespelen? Dit zijn dingen die ik deze vakantie wil doen eigenlijk :’)

Maar kun je niet in contact komen met de vriendinnen van die vriendin?

Misschien op een groepssport gaan? Volleybal of iets?

Over de vrienden kant dan. Hobbies heb ik wel hehe

ik ook, gelukkig ben ik niet de enige…

Nee, gelukkig geen last van. Ik wilde trouwens precies hetzelfde zeggen als Snitchh :slightly_smiling_face: en als hobby misschien sporten? En ik weet niet hoe oud je bent, maar misschien ook werken?

-ga op een sport, dansen ofzo
-ga een instrument bespelen
-concerten etc.

Hallo lotgenoten :grinning:

Haar vriendinnen zijn over het algemeen niet echt mijn types voor zover ik ze heb ontmoet. Wel aardig, maar niet echt potentiële vriendinnen zeg maar.

Verder ben ik een beetje jong voor festivals en concertjes, ik ben net 14.

Teamsport ben ik nu mee bezig. Ik wil op een sport gaan, maar de sporten die mij aanspreken zijn individuele sporten (tennis, dansen, schermen).

Als lotgenoten met mij zouden willen praten o.i.d dan kunnen ze me even noten met een e-mail adres of MSN.

Ik kan geen werk of vrijwilligerswerk vinden. Bijna niemand schijnt iemand van 14 te willen, hoewel ik natuurlijk wel een krantenwijk kan nemen, maar dat is 2 uur in een week.

Ik meld me ook. Ik heb wel hobby’s, maar één echte vriendin. Mijn andere hele goede vriendin woont ver weg dus die zie ik niet vaak.
Toch eigenlijk best raar, want ik ben toch wel sociaal volgens mij.

En nog één.

En hier ken ik de meeste mensen die in die teamsporten zitten. Neen, vriendelijk bedankt. Dat gaat niet werken :’)

Dat heb ik ook. Veel mensen begrijpen mij en mijn manier van denken niet echt. Uiteindelijk werkt een vriendschap dan niet, als je echt niet begrepen wordt.

Mag ik me ook melden als lotgenoot? :slightly_smiling_face:

Dansen is toch niet individueel?

Ik heb heel lang op hockey gezeten, maar de meisjes die op hockey zitten op de club in mijn dorp zijn van die tutjes. Ze hebben al helemaal kliekjes gevormd waar je niet tussen kan komen (ik spreek uit 6 jaar ervaring). Ook zijn ze in de wedstrijd alleen maar met mascara bezig, wat ik vrij frustrerend vind.
Ook krijg ik volgend jaar een heel druk jaar i.v.m school, dus heb ik denk ik geen tijd om 2 keer per week te trainen en 1 keer per week een wedstrijd te hebben.