[i]Tja, na een lange tijd twijfelen dan toch maar besloten om het wel te delen met andere mensen… Ik ben niet zo van het seksdingen beschrijven, vind het nogal (onnodig, ik weet het) genant, maar ik heb wel even hulp nodig sinds ik er zelf niet uitkom.
Sinds kort heb ik een vriend. Superleuk, -lief, enz. Ik was nooit echt een mensenmens en lastig met het vertrouwen, maar bij hem kan ik mezelf zijn. Het is zo fijn bij hem, dat we seks hebben gehad. (Ik had verwacht voor eeuwig maagd te blijven) Alleen… Voel ik me gewoon om iets schuldig, of dom… Of eigenlijk weet ik niet precies hoe ik me erover voel.
Ik durf niet veel. Ik heb een paar jaar geleden iets meegemaakt met een… nogal opdingerige kerel en denk deels dat het daaraan ligt. Zo durf ik absoluut niet klaar te komen. Ik weet niet waarom niet. Mijn vriend vraagt waar ik bang voor ben, wat ik denk dat er gebeuren gaat… En ik weet dat er niets gebeuren gaat, ik vertrouw hem. Maar ik durf het niet. Ik vraag hem altijd te stoppen vlak voor het moment komt. Gisteren raakte ik in paniek omdat hij me door bleef vingeren en me vasthield, in de hoop dat ik niet zo snel opgaf. Nou, dat werkte niet echt goed en na de tijd baalde ik van mezelf, want ik had het gevoel dat ik weer gefaald had.
Daarbij durf ik hem ook niet aan te raken. Ik durf wel steeds meer, maar tot boven de broekrand en verder niet. En daar voel ik me schuldig over, want ik wil niet zo’n vriendin worden die zichzelf constant laat verwennen en niets terugdoet, weet je wel.
Mijn vriend zegt dat het niet geeft, dat het wel komt en we de tijd nemen, maar toch… Iemand misschien tips voor me, want ik vind het echt lastig om met hem te bespreken, ook omdat ik me zo dom voel erdoor… ;([/i]