Niet durven zoenen

Hé girls, Ik heb nu 3 keer gedate met een erg leuke jongen die mij ook erg leuk vind. Maar we hebben nog niet gezoend. Ik heb het er met hem over gehad en hij zegt dat ik moet beginnen omdat hij anders het gevoel heeft dat hij zich opdringt. Nou ja, ik heb het dus bij onze vorige date geprobeerd, ik gaf hem een kusje op zijn mond, ik dacht als ik dat doe zoent hij me vast maar dat deed hij niet. Ik heb het nog een keer geprobeerd en hij gaf mij ook een paar keer een kus op mijn mond maar ik wist gewoon niet wat ik moest doen. Ik heb nog nooit gezoend, hij wel. En hij weet niet van mij dat ik nog nooit heb gezoend. Ik ben ook bang dat het hem te lang duurt. Dit is vast zo’n domme vraag maar wat moet ik doen als ik hem de volgende keer een kus geef? :blush: En vinden jullie dat het te lang duurt als je na de 3de date nog niet hebt gezoend?

Neehoor dan heeft hij er juist alleen maar nog meer ‘lust’ om je te willen zoenen.

Enn…wat zei je dan toen die zei dat hij zich anders te opdringerig voelden? Als je gewoon had gezegd dat dat niet zo was.

Ik hoop dat je gelijk hebt! Ik heb ook gezegd dat dat niet zo is maar hij heeft toch liever dat ik het doe. Hij zei dat ik gewoon mocht beginnen en dat hij terug zoende, hij heeft ook wel gelijk het maakt niet zo veel uit wie begint. Maar ik had verwacht dat het meer vanzelf zou gaan, en dat gebeurde dus niet.

Betekenis kussen: (een topic bij Seks enso)

1.: Op je wang = Wij zijn vrienden…
2.: Op het voorhoofd = Je bent heilig…
3.: Op de bovenlip = Ik moet zo gaan…
4.: Op de onderlip = Doe je mond maar open…
5.: Op je mond = Ik vind je leuk…
6.: Op je neus = Je bent schattig…
7.: Op je oorlel = Ik ben geil…
8.: Op je kaaklijn = Let’s f*ck…
9.: In je hals = Ik ga je opgeilen…
10.: Op je borst = Je bent perfect…
11.: Op je tepel = Ik wil meer…
12.: Tussen je borsten = They’re huge!..
13.: Op je buik = Mag ik zuigen…
14.: Op je navel = Je bent mooi…

Misschien moet je nummer 4 proberen :grinning:

Ooh dankje! Echt super die ga ik zeker proberen!

-___________________________________-

Ik vind dat zoenen vanzelf moet komen. Ik vind dat je na de 3e date echt niet hoeft te zoenen hoor, maar oké ik ben een meisje dat alleen jongens zoent waarmee ze een relatie heeft. Ieder zijn ding toch .

Dit is niet echt betrouwbaar. :’)

Ik wil ook graag een relatie met hem. Maar ik ben bang dat hij vind dat het nu te lang duurt.

Als die jongen tegen jou heeft gezegd dat hij zich niet wil opdringen is dat denk ik wel een teken dat hij jou erg leuk vindt. Dus zoen hem gewoon als je eraan toe bent, hij wil op je wachten!

Sorry hoor, maar als hij na 3 dates vindt dat het te lang duurt voor dat jullie zoenen. Dan is hij het echt niet waard hoor. Wilt hij dan na 3 maanden ook sex? Trouwens hij heeft al aangegeven dat hij zich niet wilt opdringen. En volgens mij ben jij er ook nog niet klaar voor om te zoenen. Wacht gewoon lekker even het komt vanzelf wel. Als jij nu een zoen met hem gaat forceren gaat het echt geen ‘leuke’ zoen zijn. Zeg nou zelf het is toch veel leuker wanneer het zo’n filmzoen is die gewoon uit zichzelf gebeurt en niet zo van ; NU MOET IK HEM ZOENEN ANDERS VIND HIJ DAT HET TE LANG DUURT. smaksmaksmak.

Hier ben ik het wel mee eens.
Wacht tot je eraan toe bent. Als hij je leuk vind, wil hij wel op je wachten.

Als ik jou zou ik beginnen met je mond een beetje openen, en op z’n lip ‘happen’.

Alleen als je zelf er klaar voor bent, moet je het natuurlijk doen.
Ik zou gewoon beginnen met knuffelen en fysiek contact, en van het een komt het andere haha. Je moet gewoon er niet teveel overnadenken en gewoon doen! (als je het zelf wilt natuurlijk)

Ik heb nu bijna een week een vriendje, en we hebben nog niet eens een kusje gedaan haha.(’: Maar goed, ik zou gewoon even wachten op het goede moment. Het komt vanzelf wel(:

Haha, handig :slightly_smiling_face:

komt vanzelf toch ?

Het is echt niet zo eng, als je hem leuk vindt dan moet je er gewoon voor gaan ! En als hij aan heeft gegeven dat jij moet beginnen, wil hij t dus ook. Waar maak je je dan nog druk om ? X

jaaa, go with the flow !

Haha ik heb hetzelfde :blush: Maar van mij mag hij juist wel wat initiatief tonen ;p