niet durven zoenen meer

ik heb nu al bijna 2 maanden een vriend en we hebben nog niet echt gezoend, de reden hiervoor is omdat ik bang ben dat het verkeerd gaat ook al heb ik al veel vaker gezoend. hij zei dat het niet uitmaakte hoe ik zoende maar als ik wou wachten dan deden we dat, maar ik wil niet te lang meer wachten anders gebeurd het nooit maar hij zoent nogal anders geloof ik en daarom durf ik niet meer… dus help! hoe kom ik over dit probleem heen

Gewoon doen

Gewoon doen

Zijn bewegingen volgen. Zo heb ik het ook geleerd

Gewoon doen

niet meer durven zoenen*

als jullie echt in love zijn komt het allemaal goed, ik zou zeggen; take the moment and make it perfect !

ik zou het gewoon doen, iedereen zoent op een andere manier dus het is waarschijnlijk in het begin wel even wennen maar dat komt vanzelf wel weer goed,

gewoonn doen, het komt wel goed meisje :sob::muscle:

Ga dicht tegen hem aan staan en begin met kusjes geven. Zoenen is niets anders dan iets langer een kus geven en langzaam wat spelen met je lippen en tong tot jullie vanzelf een ritme hebben gevonden :hugs:

Toen ik 13 was had ik voor het eerst gezoend, en daarna 2,5 jaar niet meer. Ik durfde het gewoon niet meer. Op begeven moment op een feestje toen ik wat drankjes op had, en een jongen heel lief voor me was, gebeurde het eindelijk weer. Met alcohol gaat het sws makkelijker, maar ik denk dat het in jou geval niet eens nodig is. Je vriendje zegt toch al dat het hem niet uitmaakt? Je kunt hem vast wel vertrouwen. Gewoon doen dus, op begeven moment wil je alleen maar meer kusjes :hugs:

Eerste keer met iemand is sowieso raar, ook al heb je ervaring. Je komt er vanzelf achter hoe hij zoent en andersom ook. Oefening baart kunst, als jullie eenmaal aan elkaars manier gewend zijn komt het helemaal in orde.

Alcohol is niet iets wat ik zou doen. Het zal allemaal wel vanzelf gaan niet onzeker zijn! (:

Precies! De eerste zoen met mijn vriend vond ik ook helemaal niet zo speciaal, maar inmiddels ben ik er achter dat hij toch echt wel goed kan zoenen! Oefening baart dus zeker kunst!

Precies dit! Hier zit ik dus ook mee… :bored:

Iedereen zoent anders. Als je hem een beetje de leiding laat nemen, dan komt het vast wel goed. Zoenen doe je op gevoel!

Ik durfde eerst ook niet maar echt! Het is leuk, dus gewoon doen :upside_down_face: