niet durven te vertellen aan ouders

ik heb dus een vriendje, maar ik kan echt niet goed met m’n ouders praten over hem!! en ik wil dus steeds met hem afspreken alleen dat gaat telkens niet omdat ik niet aan m’n ouders durf te vragen of ik mag en dan doe ik het maar gewoon niet en krijg ik weer ruzie met mijn vriendje! wie heeft hier ook last van? het is echt zo vervelend !

waarom kan je er dan niet over praten?

ik weet niet waarom maar we hebben nooit echt gesprekken over jongens

Nou, dan is daar nu de tijd voor. Ik bedoel, straks heeft je vriendje zoiets van: aan haar heb ik toch niks, ze kan nooit.
Beetje stomme reden om je vriendje niet te zien, omdat je het niet aan je ouders durft te vertellen. Als je nou geen vriendje van je ouders mocht, of hij een foute jongen was waardoor je ouders liever hadden dat je er neit mee omging, okee.

Probeer gewoon met je ouders te praten, gewoon van: goh, er is een jongen die ik heel leuk vind, en hij vind mij ook heel leuk, mag ik naar hem toe/ mag hij hierheen komen?
Kunnen je ouders hem meteen ontmoeten.

Je hoeft er toch ook niet over te praten? Je hoeft alleen mede te delen dat je een vriendje hebt, en daarna hoef je alleen te zeggen dat je naar hem toegaat/hij naar jou komt.

je bent 16, je ouders begrijpen dan écht wel dat je beetje met jongens gaan experimenteren joh!

Beetje kinderachtig. De hele wereld moet het een keer aan zijn/haar ouders vertellen hoor.

je ouders willen toch ook dat je eens een keer een vriendje krijgt? zij willen toch ook niet dat je je hele leven vrijgezel blijft?

je ouders vinden het denk ik wel leuk hoor haha, je kunt het moeilijk verzwijgen
straks gaat er wat fout ofzo en dan kun je er nooit over praten met je ouders

Ze is 16, niet 30 :'3

Ik heb hetzelfde, maar heb al 3 x daarom een jongen “afgewezen”.
ze doen er gewoon zo kinderachtig over, kan daar echt niet tegen ! Ze doen direct heel ander etc. Dus dan denk ik ; dan maar geen jongen…

Doe het dan nog ff niet. Ik weet niet hoe lang je relatie loopt, maar in de eerste 3 maanden vind ik het geen must om mijn ouders bij een relatie te betrekken hoor. Richt je maar eerst op je relatie zelf, als je een beetje een steady relatie hebt die echt een goeie toekomst tegemoet gaat dan zou ik wel hem voorstellen aan je ouders. Wat ik eerst heb gedaan, neem hem gewoon een keer mee met een smoes. Huiswerk maken ofzo, laat ze kennis maken, maar niet dat ze meteen weten dat jullie iets hebben. Mss kan je dat dan aan een gesprek knopen, wat vinen ze van hem etc. Ze denken vast al dat er iets achter zit dus dan komt het ook niet onverwacht

Haha ik heb hetzelfde probleem. Maar je moet het toch ooit een keer vragen. Anders ga je dingen stiekem doen en dat wil je nou ook weer niet. Vraag het maar gewoon, het is misschien even genant (tenminste voor mij wel). Ik vroeg gewoon 's ochtends van: Ik ga vanmiddag naar (naam van vriend). En dat vond ze dan meestal wel goed. En toen vroeg ze voor de 1e x: Wie is dat dan? Ik zo: Ja, me vriend. Zoiets.

waarom zou je aan je ouders vragen om af te spreken?

Diinneee, mijn ouders willen altijd weten waar ik naartoe ga met wie (: ik kan dan naturlijk wel liegen, maar dat doe ik ook niet zo graag…

Ik vertel zo’n dingen ook niet graag aan mijn ouders,waardoor ik ook vaak jongens afwijs, gewoon door hun! Maar nu vind ik echt iemand leuk, waar ik dat wel voorover heb (: