Heey,
Ik en mijn vriendje hebben regelmatig sex.
Alleen hij begint elke keer.
En ik wil ook een keer beginnen.
Er zijn dan tijden dat ik hem aankijk en denk: ‘nu wil ik!’ Alleen durf ik het niet ofs.
Het is niet dat ik moet wachten tot de tijd rijp is, want ik wil het wel echt gewoon.
Alleen ik moet een drempel over en weet niet hoe.
Hij heeft al meer sexuele relaties achter de rug en ik niet.
Hij is de gene die mij ontmaagt heeft.
En het ik voel een soort van schaamte als ik wil beginnen. Een soort angst ook. MAAR WIL HET ECHT!
Hij zegt ook steeds: ‘je hoeft je niet te schamen, het komt echt wel’
Alleen we hebben nu al ruim 2 jaar sex en het is er nog niet.
Ik wil die drempel over maar hoe?
Advies?
Je hoeft niet opeens de kleren van zijn lijf te scheuren en hem wild te bespringen! Je kan ook heel subtiel en rustig beginnen en kijken waar het eindigt. Begin hem te zoenen, ga dan met je handen zachtjes over zijn lichaam en kijk hoe hij reageert. Dan kan je in zijn shirt of broek gaan en waarschijnlijk zal hij hetzelfde doen bij jou. En zo gaat het dan verder…
Precies dit!
Hmm ik ga het proberen.
Vind het wel eng.
Maar just do. ?.
haha ik heb dat ook gehad.
maar achteraf lijkt het ook omdat ik nooit de tijd kreeg om dit te doen…
ik was/ben daar ook iets verlegener in maar mijn ex was me altijd voor op dat gebied waardoo r ik ook de kans niet kreeg om dit te ‘‘ontwikkelen’’ ‘‘starten’’ zegmaar
Nu bij mijn huidige vriend.
is dit niet zon probleem, en krijg ik alle tijd om te beginnen met hem te plezieren ipv andersom ^^
Naja. Soms dan geeft hij me wel de tijd. Alleen voel ik gewoon dat hij wilt en erop wacht. En dan voel ik me onder druk gezet. :s