niet dezelfde gevoelens

hoi meiden,

laatst vond ik een jongen heel erg leuk en heb ik hem op valentijnsdag geappt om te zeggen dat ik hem leuk vond. Hij had zelf ook gevoelens voor mij, maar hij wou mij beter leren kennen en ik hem ook. Maar nu ik hem beter leer kennen is het gevoel voor hem veel minder geworden. Hij vindt mij nog wel heel leuk, maar ik hem niet echt. Wat moet ik nu doen?

Niet verder gaan dan

Gevoelens veranderen nou eenmaal soms. Het is niet dat jullie verkering hebben of zo!

Idd, afkappen dan maar he… vind het een beetje een gekke vraag omdat het antwoord zo logisch is :flushed:

Gewoon eerlijk tegen hem zeggen

Eens met Degrassi. Gewoon vertellen dat je gevoel voor hem is afgezakt. Daar heeft hij meer aan dan wanneer je het hem later pas verteld.

Ook al is het niet leuk voor hem, niet verder gaan. Anders kwets je hem later alleen nog maar meer.

hey,

het is heel normaal dat je, als je een persoon beter leert kennen, je beseft dat je die persoon toch niet zo leuk vond dan als je ervoor dacht. ik zou gewoon tegen hem zeggen dat je niet meer hetzelfde voelt als hij voor jou voelt maar wel nog zeker proberen vrienden met hem blijven.

Je leert elkaar eerst beter kennen om erachter te komen of je de persoon dan nog wel leuk vind en deze wel echt bij je past. Blijkbaar is dat bij jullie niet het geval