Niet-corporale studentenvereniging Utrecht

Hoi!

Ik zit erover na te denken om volgend jaar lid te worden bij een studentenvereniging. Nu hou ik helemaal niet van die corporale studentenverenigingen en is mijn vraag of jullie studentenverenigingen weten (of er zelf bij zitten), die niet corporaal zijn en zonder al die verplichtingen. Als jullie nog leuke sportverenigingen weten mag dat natuurlijk ook!

Ik verplaats je topic even naar school.

Als je van dansen houdt, is Studance een onwijs gezellige dansvereniging ^^
Verder ben ik niet van de studentenverenigingen, dus kan je niet echt helpen!
Ik raad je aan om naar de UIT-week te gaan, dan kun je bij alle verenigingen een kijkje nemen.

BITON :slightly_smiling_face:

Wil ik ook bij gaan

Ik zit zelf niet in Utrecht, maar een vriend van mij is erg te spreken over Biton. :slightly_smiling_face:

upje

Er is een algemeen topic :slightly_smiling_face:

Maar Unitas? Ik studeer niet in utrecht maar hoor daar altijd wel leuke verhalen over.

Waar studeer jij? En zit je bij een studentenvereniging? :slightly_smiling_face:

Ik studeer in Amsterdam maar ik zit wel bij een corporale studentenvereniging, haha. (Op zich ben ik niet ‘zo’n type’ maar het is dan ook een misvatting dat iedereen bij een corporale vereniging het zelfde is. Ik heb in ieder geval een hoop geleerd van die verplichtingen e.d.)
Maar er zijn ook genoeg leuke niet-corporale verenigingen hoor. Als ik jou was zou ik inderdaad naar de UIT-week gaan.

UMTC! Hele gezellig en kleine vereniging. Geen ontgroening (wel een introductiekamp wat niet heel leuk is maar het duurt maar 4 daagjes en je doet ook zeker leuke dingen) en geen verplichtingen! Ik kan het je zeker aanraden.