Niet blij met cadeautje

Mijn moeder had vandaag een cadeautje voor me mee. Iets voor op men kamer. Maar helaas vond ik het helemaal niet mooi. Ik weet dat ze er veel geld voor betaald heeft en dat ze het niet kan omruilen. Ik heb haar eerlijk gezegt dat ik het niet mooi vind maar nu voel ik me schuldig…had ik moeten liegen?
Wat doen jullie in zo’n geval?

Ik was eerlijk geweest. ‘Sorry mam, ik waardeer het dat je iets voor me hebt uitgezocht, maar het is helaas niet mijn ding’

het klinkt misschien wel lullig maar het is tog beter dat je dan gwn eerlijk bent , zeg dan gewoon tegen je moeder sorry als het lullig overkwam ofso maar ik vind het wel lief dat je iets voor me hebt gekocht , dat zou ik tenminste wel doen ('aa)

Ik heb wel gezegt dat ik het lief van haar vond maar ik weet toch dat ik haar gekwetst heb:(

Kan ze het niet ergens in huis neerzetten?

het is toch beter dat je het eerlijk hebt gezegd hebt anders koopt ze meer van zulke dingen voor je en waarschijnlijk valt het wel mee hoe erg je haar gekwetst hebt

Ik had vorige keer een heel duur Guess horloge als verassing gekregen, maar die vond ik ook niet zo mooi. Dus ik zei dat ik eigenlijk een andere bedoelde. En toen was me moeder de rest van de dag gekwetst… maarja het is beter dan dat je moet liegen vind ik!

Ik zou liegen.

wat is het? :'3

Zo’n gelaserd figuurtje in een blok glas

Whaha ik ook :’).

Sorry maar dit vind ik best aanstellerig :’’’)
Als ze nou een mega schilderij heeft gekocht voor op je kamer, oké dan vind ik wel dat je dat kan zeggen. Maar een klein prulletje vind ik niet dat je kan afwijzen.

Maar ik ga dat ding dus echt niet in mijn kamer zetten!

oooh haha die heeft mn zusje ook, als souvernirs uit buitenland xD
zet het gewoon in een hoekje, doe je je moeder groot plezier, en zo lelijk en opvallend is zo’n klein dingetje ook niet…

haha :grinning: nou zo klein is het niet hoor

Foto, foto, foto!

haha, als je het echt niet mooi vindt, zet hem dan maar in de kast.

ach, stel je niet aan

wees blij dat ze de moeite doet om iéts voor je te kopen zeg.

idd, ik krijg altijd geld en dan moet ik zelf mijn cadeautje kopen O__o
ze heeft niet eens tijd om een verjaardags cadeau om voor me te kopen.

Het gaat om een klein prulletje dat niet eens opvalt dat je gerust ergens neer kan zetten. Als anderen komen kan je het altijd nog weghalen als dat het punt is.

In ieder geval, jouw moeder doet tenminste moeite voor een cadeautje. Je stelt je echt heel erg aan.