niet bij mij thuis.

-

heb al gevraagd waarom hij niet naar jou toekomt?

praten praten praten

Ten eerste, je opening is heel vaag?

Tent tweede, of hij is gewoon lui, of hij vind je vader/moeder eng of voelt zich niet niet thuis in je huis (dat rijmt). Praat er gewoon met hem over? Vraag gewoon; waarom wil je eigenlijk nooit bij mij thuis komen? Daardoor mag ik niet bij jou slapen omdat mijn ouders amper contact met jou krijgen. En zeg dat het je dwars zit.

Je moet zeggen wat je denkt, ook dat het je irriteerd, en dat als hij er niks aan doet dat het niet door kan gaan zo. Je moet niks verzwijgen.

ik heb al heel vaak gevraagd waarom die niet langs wil komen en dan zegt ie; ja ik ben niet goed in dat soort dingen.
maar dat slaat natuurlijk nergens op, want daar hoef je helemaal niet ‘goed’ in te zijn ofzo. En als ik vraag of hij het eng vindt zegt hij: neee dat is het niet blabla.
Heb wel een idee dat hij iets ‘tegen’ mijn vader heeft, want toen hij dronken was heeft ie een x gezegd dat mijn vader een klootzak was ;s terwijl mijn vader die keer dat hij wel bij mij kwam heel aardig tegen hem was en hij kent mijn vader voor de rest helemaal niet?

Gewoon niet meer naar hem gaan, duidelijk maken dat hij ook eens naar jou moet komen :slightly_smiling_face:

@Pennezakske
dat is misschien wel een ideetje ja :blush: maar als hij niet komt, weet ik toch wel dat ik dan toch weer naar hem ga…

Ik ben het met Pennezakske eens
laat hem maar naar JOU komen… :’’/ ik vind hem wel vaag hoor… dan zeg je gewoon: ‘’ Je wilt niet naar mij, dan kom ik ook niet meer naar jou ‘’ zoiets.

Is het wel een goede jongen?

Pff, wat een sukkel als hij dit niet snapt.
Ik zou m’n dochter ook niet bij iemand laten slapen die je maar 2 keer even hebt gezien en verder nooit ‘wil’ komen. Alsof jij wel zit te springen om elke week naar hem te komen… Dat zou ik ook gewoon zeggen; het is normaal in een relatie dat je dat soort dingen doet ook al heb je misschien niet zo’n zin: de ene keer bij hem, de andere keer bij jou, je hoeft het echt niet bij te gaan houden maar 3x bij jou is wel heel weinig… Misschien een beetje gemeen maar ik zou voorlopig niet meer zo snel naar hem toegaan!

Niet doen! Tenzij je zin hebt om de komende jaren steeds maar naar hem te blijven komen, en hij gewoon weigert naar jou te komen. Hij moet het maar voor jou over hebben. Zo niet, merk je dat snel genoeg. Maar wees wel duidelijk waarom je niet meer naar hem komt. Hij moet het toch een keer gaan begrijpen zou je zeggen…

ik heb vanavond in elk geval nog een verjaardag, dan ga ik nog wel naar m toe omdat ik geen zin heb in ruzie of wat dan ook, maar daarna zal ik inderdaad niet meer naar 'm toe gaan. dan wacht ik wel gewoon tot hij naar mij toe komt en als hij dat niet doet… dan moet ik er denk ik echt een punt achter zetten. :frowning_face: ben het echt zo zat om elke keer maar naar hem toe te komen.

ik denk dat hij jullie relatie niet als iets heel serieus ziet…

hier kan een slotje op trouwens!