niet aan de pil, willen zonder condoom

Ik heb geen vast vriendje, maar heb wel af en toe seks met een jongen. Nu wil hij dat ik aan de pil ga, zodat we het zonder condoom kunnen doen. Het probleem is nu dat ik niet aan mijn ouders/moeder durf te vragen of ik aan de pil mag. Hoe moet ik dit oplossen?

Je gaat gewoon zelf naar de dokter?

succes met de soa’s dan…

We hebben het allebei nog niet met een ander gedaan … &komen mijn ouders er dan niet achter als ik zelf naar de dokter ga, qua rekening en zo?

maar je hebt geen vaste relatie met die gozer, dus zou oppassen ;’]

ik zou dat alleen doen als je zeker weet dat die geen sex heeft met anderen

en je kan de pill anoniem gebruiken via de huisarts dan weten je ouders niks

wel goed verstoppen wand as je ma ze vind voeld ze zich gekwetst dat je het niet eens aan haar durfde te zeggen of te vragen

‘‘Nu wil hij dat ik aan de pil ga’’ wil je het zelf ook? En zelf naar de dokter inderdaad. Ik denk niet dat je een andere keuze hebt.

ik zou sowieso niet met een jongen doen die niet mijn vriendje is, en al helemaal niet zonder condoom! En het is idd belangrijk of je dat zelf wel wil; sowieso eerst een soa-test.

En als ik aan de pil ben, kan het dan gewoon zonder condoom? Hij zegt dat ie met condoom weinig voelt en dus zonder wil, maar omdat we geen vaste relatie hebben …

Ik wil het zelf ook wel ja

anticonceptie
Uitspraak: ɑntikɔnˈsɛpsi de -woord (vrouwelijk) Zelfst. Naamw. manier om te voorkomen dat je zwanger wordt. Synoniem: geboortebeperking `anticonceptiemiddel`

Ja. Maar de dokter kan ook een heleboel vragen voor je beantwoorden.
En lees de bijsluiter! te veel mensen weten niet welke medicijnen en andere dingen invloed kunnen hebben op de werking van de pil. (zoals antibiotica)

Hoe oud ben je eigenlijk o_o

Ik ben 16 … en hij is 17

Never mind, ik lees nu pas dat je het ook wilt.

maakt niet uit… het is ook zo dat ik niet elke maand ongesteld bent (terwijl ik al 4/5 jaar ongesteld ben), de pil zorgt daar wel voor toch?

we hebben het 1x zonder condoom gedaan … risico genomen i know, maar t was wel veel lekkerder… vonden we allebei

Ik vind het wel een beetje riskant om het zonder condoom te doen als hij niet je vriendje is, maar goed, dat is jouw keuze. Maak gewoon een afspraak bij de huisarts, stel daar al je vragen. Je ouders komen er op die manier echt niet achter.
De pil zorgt er inderdaad ook bij de meeste meisjes voor dat je menstruatie regelmatig wordt.

Waarom zou je überhaupt ontmaagd willen worden door iemand die niet je vriend is?
En daarbij, waarom verlangt hij van jou dat je aan de pil gaat, hij kan toch ook gewoon een condoom gebruiken. Hij zegt dat hij dan niets voelt, dus hij heeft al vaker seks gehad. De kans zit er dus in dat hij een soa heeft, dus dan is het al helemaal riskant om het zonder condoom te doen.
Maar als je dan toch zo naïef wil zijn om het zonder condoom te doen, ga dan gewoon even langs de dokter.

Vraag hem eerst een soatest te laten doen, hoef je je daar ook geen zorgen meer over te maken.

Ik had hem meteen de deur uit getrapt.