Probeer aan je moeder uit te leggen dat je echt veel pijn hebt. Je vader zal sowieso denken dat je je aanstelt aangezien hij een man is en wss denkt dat het helemaal niet zoveel pijn kan doen. & Dan zeggen ze misschien van “Slik dan pijnstillers” maar punt 1: ze werken absoluut niet en punt 2: Dat is nog meer en nog ergere troep dan de pil.
Ik heb ook altijd van die vreselijke pijn gehad (en erg veel bloed aka 1 dikke/grote maandverband per 2u) en sinds dat ik aan de pil ben is het helemaal niet meer zo erg. Ik heb max 1 dag erge pijn en ik ben maar 4 a 5 dagen ongesteld ipv 7 a 10.
- Dit is om aan te tonen dat de pil inderdaad ook tegen de erge pijn van ongesteldheid werkt, om misschien aan je moeder te tonen-
En je kunt idd ook met je ouders of enkel met je moeder naar de dokter gaan om dit te bespreken, zoals hierboven al gezegd is. Ik zou, als ik jou was, het niet zelf stiekem gaan halen want dat zorgt alleen voor nog meer problemen. Het is uiteraard wel mogelijk, maar dan heb je nog meer ruzie met je ouders en dat is niet slim.