Nicki Minaj Pink Friday Mac Lipstick

Weet iemand of de Mac pink friday lipstick van nicki minaj hier te koop is in Nederland? Zo ja, waar?
Of weet iemand misschien een nederlandse site waar ze mac lippestifte verkopen…

http://1.bp.blogspot.com/_7Rr1iL-grrk/TPx7lSllXkI/AAAAAAAAAEo/0TGqFNNnRmw/s1600/nicki-minaj-mac-pink-friday-4-lipstick.jpg

Misschien verkopen ze die wel bij de Bijenkorf in Amsterdam, daar hebben ze meestal wel veel van MAC.

ik ging even stuk om de tieten op deze foto!
Gelukkig heel mooi en natuurlijk en zo =)

Huh waar zijn haar armen?

Jezus wat een naam. De foto faalt ook aardig x]

Door die foto kan ik vanavond niet slapen…

Ik denk dat het een soort van kledingpop moet voorstellen.

Als je in Nederland bij een webshop macmake-up koopt weet je zo goed als zeker dat het nep is: In nederland mag MAC namelijk niet online verkocht worden. En je kan op google zo vinden waar er allemaal MAC winkels zijn :wink:. Maar is het niet een LE? In dat geval heb je kans dat hij al uit de winkels is.

Hahaha vréselijk, die foto!

misschien ebay kijken ofzo?

bij de mac counter bij de bijekorf … maar het kan ook zo zijn dat de collectie hier niet is uitgekomen … en als ie al wel is uit gekomen … (een tijdje terug ) is de lipstick hoog waarschijnlijk uitverkocht … maar ik denk dat van die kleur wel een dupe is te vinden

IK SCHROK ME DE TERING VAN DIE FOTO!.

Brrrrrr.

Bij somige winkels van etos verkopen ze het merk mac ook :grinning: dus ik zou het daar effe proberen:d

ik denk indd dattie in nederland niet uit komt. Nicki manj is hier niet zo gek beroemd als in amerika

what’s up with her face XD