Nickelson jassen

Hey vraagje, mijn zusje loopt er nog volop in rond en verder zie ik ze mensen af en toe nog wel is dragen, nickelson jassen. Zijn ze nog in of loopt mijn zusje gewoon zwaar achter de feiten aan?

Als jouw zusje het een leuke en fijne jas vind, dan moet ze dat gewoon dragen of dit nu in is of niet.

Ik heb die vuilniszakken al jaren niet meer gezien, maar als jouw zusje er blij van wordt, draagt ze dat toch lekker?

Nou ik vroeg mezelf af of ze nogsteeds in waren omdat ik ze miss zelf ook weer ga dragen.
Maar wat zouden jullie doen

Ik denk dat ze niet echt meer in zijn maar ik zie hier en daar er nog wel mensen in lopen. En inderdaad zoals al gezegd is, als jullie het leuke jassen vinden gewoon dragen!

Ze wel leuk alleen mensen hebbe toch vaak een vooroordeel over je. Omdat ze opvallen en omdat er bont aan zit

Dus? Ik vind ze echt afschuwelijk maar als jij het mooi vind moet je het gewoon dragen. Ik heb ook echt schiet aan wat mensen van mijn kleding vinden, ik moet erin lopen niet anderen.

Weet jij waar bont vandaan komt en hoe ze dat verkrijgen? Die jassen zeggen meer over je dan een spijkerbroek, die mijn smaak niet hoeft te zijn.

Je haalt er iets bij waar het echt helemaal niet over gaat. Ja ik weet waar echt bont vandaan komt, ik ben niet achterlijk. Nu weer terug naar het onderwerp, namelijk of TS deze jas moet dragen of niet en dat moet ze helemaal zelf weten.
Kortom, lekker dragen als je dit wilt!

Ze zegt zelf al iets over vooroordelen, die lijk jij van tafel te willen vegen en daar reageer ik op. Prima van toepassing op wat zij ons vraagt, lijkt mij? Daarnaast ik heb nooit ergens geïnsinueerd dat je achterlijk zou zijn, misschien een beetje overdreven (überhaupt de toon van je bericht zoals deze op mij overkomt…).

Als ze nog zo’n jas heeft, kan ze er maar beter gebruik van maken. Anders zijn die beesten voor het bont al helemaal voor niets dood gegaan.

En verder vind ik het lichtelijk hypocriet om tegen bont te zijn maar wel vlees te eten, maar dat terzijde. Niet dat jij dat persoonlijk doet, maar ik zie het wel veel.

Ik denk dat de meesten als ze over vooroordelen denken niet aan het bont denken dat erop zit, maar over het type mensen wat vaak deze jassen draagt. Veel mensen weten niet eens dat er echt bont voor deze jassen worden gebruikt namelijk.
En dat is internet he, alles komt anders over :wink:

Precies wat ik dacht, way to go :grinning_face_with_smiling_eyes:

Weet je het zeker dat je zo’n jas wilt? :’)

Je moet dragen wat je wilt, het is een vrij land. Zeker in persoonlijke sferen. Maar ik zou de Nickelson jas persoolijk niet aantrekken op werk of iets dergelijks. Vooroordelen zijn snel gemaakt.