Nick Vujicic - Leven zonder ledematen.

[i]Vanmiddag gingen we bij engels een filmpje kijken van Nick Vujicic een man die zonder armen en benen is geboren, in het filmpje zijn de eerste 20 minuten erg grappig. Je kan met hem lachen terwijl hij uitlegt hoe hij leeft en wat hij wel/niet kan. Daarna vertelt hij de levensles die veel mensen proberen over te brengen, namelijk hoe het is om depressief te zijn… je alleen te voelen. Je kent het wel, het hele verhaal. Hij geeft de leerlingen daar tranen en glimlachen op hun gezicht en ik zelf moest ook bijna huilen. - Als ik niet in de klas zat had ik zeker gehuild. - Nou vond ik dat iedereen dit filmpje gezien moest hebben omdat ik er in ieder geval kracht uit kon halen, wat hij zegt is waar. Hij brengt het op een goede manier.

En zoals hij zelf zegt, luister je naar hem. Waarom? Je weet op dat moment wie hij is, en hij heeft geen ledematen. Hij is anders[/i]

De link van het filmpje:

Ik ken ´m ja, heel inspirerend. (:

Ik zit het nu te kijken. Hij is echt funny, maar aan de andere kant ook zielig! Wat is hij inspirerend! Ik heb een werkstuk over levensbeschouwing en ik vind dat hij erbij moet staan van de lijst met mensen:‘Die invloed over hoe ik het leven beschouw’ moet staan. Hij is echt inspirerend!

Je moet het filmpje maar afkijken! Het word steeds mooier, ik heb net de laatste 10 minuten gezien en moest echt huilen. Ik wil graag een boek/dvd van hem kopen!

Dat snap ik! Het werkstuk gaat ook nog : Wat is het zin van het leven, en hoe beschouw jij het leven’ En hij geeft precies weer wat hij van het leven vindt. Van iedereen is iets anders. Het lijkt me zo erg om met zo’n aandoening geboren te worden, maar hij heeft het geaccepteerd, waardoor ik erg veel respect voor hem heb! Echt waar!

Klopt!

Wauw, heb echt zo een respect voor hem, heb het gelijk gedeeld op facebook…

Daar kreeg ik toch wel tranen van… Wat een woorden… Ik heb er zelf geen woorden voor, ik heb zoveel respect voor deze man.

Ik kende hem idd al, ik vind het heel knap hoe hij ermee omgaat. Hij heeft trouwens ook een short movie gemaakt, the Butterfly Circus. Ook mooi om eens te kijken: http://www.youtube.com/watch?v=y_MCwlY6zzg

(Het schijnt alleen in het echt dus echt geen aardige man te zijn, maargoed, dat terzijde :’))

Mhh ik betwijfel of hij niet aardig is

Tja, ik weet het ook niet zo goed. Maar ik heb ook interviews gelezen met hem en daar kwam hij ook niet zo leuk over als in die filmpjes. Hij bleef maar doorgaan over hoeveel succes hij wel niet had en hoe populair hij was en blabla. Daar kan ik nooit zo goed tegen :’).

Maarja ik heb het ook maar gelezen dat hij niet aardig zou zijn, ken hem natuurlijk niet persoonlijk dus ik weet het ook niet!

Woow dit is echt heel erg mooi!