Nick Vujicic, de man zonder armen of benen!

Ik had hier nog geen topic over gevonden, dus ik open er zelf maar 1.

Wie kent hier Nick Vujicic, de man zonder armen of benen?

Ik had vluchtig eens een filmpje van hem gezien op Youtube en lees nu zijn boek; Leven zonder beperkingen.

Hij is zo inspirerend!

Klik hier voor het filmpje!

Hoe heeft hij een boek kunnen schrijven zonder armen?

als ik op de link klik krijg ik niks?

Hij heeft een klein voetje, waarmee hij heel veel kan!

Hij kan er ook een computer mee bedienen…

Je link doet het niet.
Volgens mij had ik het weleens gezien. Hij werd op ten duur mij een beetje te prekerig.

Fail =’)

Bij deze nogmaals:
http://www.youtube.com/watch?v=Gc4HGQHgeFE

De link doet het nu wel, had er 2x http staan =’)

waar gaat het boek zo’n beetje over dan?

Niet enkel ik, ook jullie vechten dagelijks. Misschien hebben jullie een gebroken hart, of gaan de zaken niet goed, of een ongelukkige jeugd, of zijn jullie niet zeker van jezelf. Dat gevecht is niet slecht. Hoe groter de strijd, hoe groter de triomf.
Nick Vujicic is een waar fenomeen. Hij brak door op YouTube en spreekt regelmatig voor grote massas mensen all over the World. Van schoolkinderen tot zakenlui. Veel mensen voelen zich door zijn boodschap geïnspireerd. Nick is een man die zonder armen en benen is geboren als gevolg van een zeer zeldzaam syndroom. Sinds zijn 18e is hij begonnen voor groepen mensen te spreken. Nadat hij op zijn 24ste verhuisde van Australie naar Los Angeles nam zijn bekendheid een vlucht. De man van hoop brengt in Leven zonder beperkingen een duidelijk christelijk geïnspireerde boodschap. Hij verkondigt dat grenzen relatief zijn en dat je je niet moet laten beperken door je schijnbare fysieke of mentale onmogelijkheden. Zijn leven laat zien dat je zaken kan bereiken, al is het met vallen en opstaan.

ff van bol.com gehaald =)
Staat op de achterkant van het boek!

Er zijn best wel veel mensen die hetzelfde hebben…
Er is ergens in amerika ook een getrouwd stel die het allebei hebben.

Wow

zonder armen EN benen. Niet of, dan kan ie nog kiezen, maar dat gaat niet.
Moest het even kwijt.

Ik vind dat hij er goed mee omgaat, maar dat soort toespraken hebben echt geen effect op mij. Ik vind het ook wat te prekerig.

wauw ik vind hem eigenlijk best vet!!:smiley:

Dat.

Maar ik vind zeker dat hij een positieve instelling heeft, zou ik niet kunnen.

bij mij doen die toespraken wel iets met me, bij sommige dingen die hij zei schoten de tranen toch wel even in me ogen.

hem had ik is bij een chinese talkshow gezien(engels gesproken)
Hij is echt grappig en heeft zo een voetje, maar in dat filmpje vond ik et een beetje teveel toespraak

Dit dus.