Nichtje van 3

misschien kan je bij de action ofzo van die goedkope speelgoedjes of tekendingentjes kopen, dan kan je dat samen met haar doen?
of vragen of ze wat speelgoed meeneemt, kan je even meespelen en als je niet meer wil kan ze zelf verder :’)

off cakejes bakken en haar laten helpen met versieren.

• Film zien (barbie -achtig, Prinses?)
  • Naar een speeltuin gaan.
  • Knutselen, tekenen,…

:heart:

2 woorden:
Koekjes bakken !

Vingerverven [a] !
of gewoon iets bakken met haar knutselen. met een kind van 3 kun je erg veel dingen doen :stuck_out_tongue: !

Iets bakken zoals koekjes of cakejes inderdaad…
Samen naar de speeltuin…
Samen naar de dierentuin als die in de buurt is…

Dankuu Dankuu!!!

Ik zag denet een hema-krantje speciaal voor moederdag. Daarin stonden van die knutselpakketjes voor moederdag die je bij de hema kunt halen, zoals een schilderijtje of fotolijstje ofzo. Misschien kun je zoiets met haar maken? (:

een kind van drie hebje gauw zoet hoor (: idd iets van een film kijken.

-filmpje kijken
-buiten spelen
-tekeningen uitprinten en kleuren
-iets knutselen met haar (kan gewoon iets leuks zijn wat zij wil of iets voor moederdag)
enz.

veel plezier :slightly_smiling_face:

Oh mijn nichtje is snel tevreden met van alles en anders komt ze zelf wel met iets leuks haha. Puzzelen, knutselen, film kijken enz. Die kleine meisjes vermaken zich echt zomaar hoor!

-film kijken
-buiten spelen
-buiten fietsen ( met kinderzitje? )
-buiten een wandeling maken
-samen spelen
-samen knutselen/kleuren
-cakejes versieren.

Denk niet te moeilijk na, kleine kinderen zijn snel tevreden.

vraag of ze speelgoed mee wil nemen…
of een film kijken, mss heb je nog wat oude dvd’s of zo…
en knutselen vinden ze ook altijd leuk!
of natuurlijk koekjes/cakejes ofzoiets bakken…
of naar een speeltuintje in de buurt gaan…

mss heeft ze zelf ook nog wel leuke ideeen:)
veel plezier morgen!

ga lekker buiten met haar spelen. je kan bloemetjes plukken, een bal overgooien, op zoek gaan naar lieveheersbeestjes enz.
je kan ook met haar naar een speeltuin bij jou in de buurt. let je er wel op dat ze nog maar 3 is en dus nog niet (verantwoordelijk) zelfstandig kan schommelen enz. ga samen met haar schommelen, wippen en van de glijbaan. speel tikkertje enzo.
binnen kan je met haar knutselen en tekenen en televisie kijken. misschien vind ze het ook wel leuk om te zingen? denk aan dikkertje dap, (geen sinterklaasliedjes anders worden je oom en tante vast boos dat ze de rest van het jaar gaat zeuren wanneer hij nou komt xD) en misschien heb je nog een oude kinder cd?

mocht je met haar naar buiten gaan, neem dan zakdoekjes mee, pleisters en ene flesje met water. zo kan ze wat drinken en kan je eventueel haar gezicht/handen schoon maken. oohjaa neem ook een “kinder” koekje mee om tussendoor lekker te smullen!

-buiten spelen
-iets maken zoals cakejes of taart
-kleuren
-een disneyfilm kijken
-pak je barbies van 10 jaar geleden erbij en ga met haar spelen!

stoepkrijten

muffins bakken en samen met haar versieren
ik vond het vroeger helemaal geweldig wanner ik met mijn GROTE nicht mee mocht naar de stad :grinning:

Een knutsel maken voor moederdag.

Mijn nichtje is 2 & Die is uren zoet te houden met ‘filmpjes op youtube’ van kabouter plop , dora, woezel en pip etc
& wat ze ook helemaal geweldig vind is stickers plakken op een blaadje.
Wat muziek… gaat mijn nichtje dansen :stuck_out_tongue:

Aaaw, lief!

Veel plezier morgen. Je hebt nu wel tips zat :stuck_out_tongue: