Nichtje komt langs!

Hoi iedereen, ja ik verveel me zo’n beetje vandaar dit topic!
Morgen komt m’n nichtje nog eens naar ons, ik spreek er veel mee af, maar we geraken nogal snel verveeld. Ze is 10 jaar en ze doet soms zoals ik (13 jaar) . Ik weet eigenlijk niet veel om te doen want ik wou mss eerst met haar gaan zwemmen maar ik ben blut… dus, hebben jullie toevallig tips om te doen met een jongere ‘vriendin’ (ze is als een vriendin bij mij). Dus , zet hier maar je tips en bezigheden :slightly_smiling_face:
Dankjewel :slightly_smiling_face:

Je zou als nog met haar kunnen gaan zwemmen. Misschien ergens buiten, want het is mooi weer. Je kan ook samen een recept maken of kijk anders eens op het Crea Bea topic, daar staan heel veel leuke ideetjes om zelf te doen.

Of samen een filmpje kijken. Lekker in het zonnetje zitten en uno spelen kan ook, ik dacht dat het elkker weer wordt dit weekend.

Samen iets bakken? Taart, cupcakes etc…
Als het lekker weer is, een zwembad in de tuin zetten (moet je dat natuurlijk wel hebben) en gewoon lekker in de tuin in de zon in het zwembad zitten.

was echt dom gisteren, heb een keigroot zwembad in m’n tuin xd

Ik zou inderdaad liever in je tuin gaan zwemmen.

‘Wie plast er wel eens in het zwembad.’ topic .
Brr. Wat een naar idee. :’)

Zoals boven mij is gezegt en misschien schilderen tekenen een spel spelen een bauty middagje. Alles kan!

Die ‘morgen’ is al geweest, dus slotje.