Nice or not?

Ik doe die grijze trui sowieso niet! Het rokje en de ketting wel, en die groene vest weet ik nog nicht! Maar vinden jullie het tuttig? Als je het gewoon met een wit hemdje ofzo draagt, maar met wat voor shoes dan? (dat rokje!)

Het komt van Vilja.nl!
En mijn style is eigenlijk vanalles, behalve gothic en alto en ik draag wel 's bijvoorbeeld knalgroene dingen maar ook wel 's gewoon grijs, sneakers of pumps of uggs… Ik weet het niet van dat rokje!

Helpieee

xoxo

NOT

enkel het rokje , voor als het écht wel een mooie zomerdag is

Rokje doen!

I LIKE IT!!! <333333

Dat groene vest is leeuk:D
En die andere trui verzuip je helemaal in, dan zie je er waarschijnlijk uit als een vormeloos geval… oei, niet heel subtiel, maar ik denk dat je het wel snapt:p

En die andere twee vind ik persoonlijk niets, maar, als jij het leukv ind meot je het doen.

die groene is niet leuk ‘.’

die groene vind ik het model heeel leuk van. misschien een andere kleur? :pensive:

eerste en laatste <33 loveit
en de truien niks voor mij maar wel leuk

Mweh, nee.

Uhmsss nu weet ik het al helemaal niet… Ik denk dat ik dat groene vest ook maar niet doe… als ie zwart of grijs was was het handiger! Of wit! Het rokje en ketting doe ik!

Maar met welke schoenen moet je dat rokje combineren?

Kusss

De 1e vind ik te tuttig.
De 2e ( & 3e ) vind ik echt heel coel.
En die ketting gaat wel.

xoxo

Met leuke frisse slippertjes of met schattige pumps en een gewoon een leuk basic hempje. Dan vind ik het zeker niet tuttig

Alleen die 3e vind ik lelijk, de rest gaat wel