Ni hao!

Oooo, dit lijkt me leuk!
Ik verveel me te pletter dus ik stel me voor! Hoe leuk is dat, JUIST. erg leuk…

Oke *schraapt keel* komtie.
Ik ben Sanne.
15 zomers jong, bijna al 16 *jeej sweet sixteen*
Heeft veel obsessies like; dwangmatig vaak Girlscene updates checken, Pirates (vooral de trailer van 3 is op t moment populair), lippenspulletjes (heb dr meer dan 50), stomme blonde berichtjes zoals deze sturen *jeej*…
Nouja, dat is nog niet eens de helft.

Ik voel me echt dom dat ik dit doe.
Eigenlijk wil ik het helemaal niet doen maar aangezien ik gewoon geen leven heb kan het me ook niks schelen. Het kan me sowieso niet zoveel schelen wat mensen van me vinden :slightly_smiling_face: Take it or leave it baby. Youknow.

Dit gaat het langste voorstel bericht worden ooit op girlscene geplaatst.

Ik ben trouwens best laat met mezelf voorstellen, ik zit hier al vanaf dat Girlscene begon dusja, eigenlijk een beetje te laat en veel weten al wel een beetje wie ik ben…
Als je op mn profiel hebt gekeken teminste…

Dit is wel een leuk bericht he, het zal me verbazen als iemand het ook echt zou lezen!! Degene die dat dus doet, of iig tot hier, moet ff reageren (ASJEBLIEF?)

Oke, dan stop ik maar, ik ga mn leven zoeken!
En aan schoenen denken! *jeej*

Ciao Bitches! *in de lieve zin van dat woord natuurlijk*

Omg… ik heb dit nog gelezen ook! :grinning:
Ik ga maar geen welkom zeggen, want je bent natuurlijk al lang niet meer nieuw… En ik ga ook niet zo’n lang bericht schrijven, die alle mensen dan maar moeten lezen. Dus ik ga nu weer ff verder reageren op de topics hier op 't forum. Veel plezier nog en niet meer van die onnodige topics beginnen he :wink::grinning:

Hahaha dat is wel grappig (dat je t echt las) xP

Haha ja waarschijnlijk had ik ook niks beters te doen :grinning:

:stuck_out_tongue: ik ben op de helft gestopt, gaat écht nergens over

ik heb het oook gelezen :stuck_out_tongue: hahaa wel grappig :wink: bij deze nog Welkom :stuck_out_tongue:

Ik vind t wel grappig dat mensen t ook nog serieus lezen want t is echt 1 grote bull shit… tis allemaal waar, daar niet van, maar t slaat gewoon nergens op xP

Agh, het is nog eens wat anders dan de standaard ‘voorstel-berichtjes’ he :wink:
Welkom dan maar!

Ik ben ook heel anders (:

Grappig stukje, dat wel :stuck_out_tongue: duss: “Heey!”

Hahaha! Ik heb het ook gelezen, maar ik ben dan ook zo gek als een deur.

wat ik eigenlijk maar dom vind, want wat is er nou raar aan een deur, behalve dattie open en dicht gaat.
ookal hoort dat zo dus dat is ook niet raar.

Nou in elkgeval, welkom xD

haha ik heb het ook gelezen :stuck_out_tongue:
‘welkom’ dan maar he? :stuck_out_tongue: :wink:

Ik heb het helemaal gelezen! :stuck_out_tongue_closed_eyes: Ik vind t altijd interessant om die hele lange verhalen te lezen, omdat het dan óf heel uitgebreid is óf, zoals nu, heel veel onzin! :stuck_out_tongue_closed_eyes: Maarja, “Haai” dan maar! :wink:

iemand verveelt zich hier denk’k :d
mja kzou welkom willen zeggen, maar dat is niet echt nodig zeker :p?

Wauw! ik heb het ook gelezen! :wink: Ben trots op mezelf.

Weetje, dat “ni hao” dat hoorde ik gister nog, in zo’n tekenfilmpje op nickelodeon! :grinning: Dora oid, kan dat?
Vraag me niet waarom ik Dora kijk.
Oke, je wil het weten.
Ik was ziek oke!

Jeetje, ik ben ook raar! :grinning:

Hahah Ik heb hem helemaal gelezen :stuck_out_tongue:
Naja ookal ben je dr langer dan ik hier lid ben… dan nog maar eens welkom :grinning: xx.

hahaha muts :stuck_out_tongue: ik mag jou wel!

Wat een gezellige reacties allemaal :slightly_smiling_face:

@ Skittel: het woord deur is ook heel raar
@ xNicolien: ik kijk ook Dora, Dora is koehl!
@ GlossFan: Ow wat leuk ^^ ik mag jou nu ook xP