mmm
Tsja ik vind je ouders eigenlijk best fair.
Denk inderdaad niet dat je hier onderuit komt. Het idee van je huisarrest is juist dat je deze feestjes mist omdat je dronken was, niet om dan vervolgens weer een uitzondering te maken voor dit soort dingen, dan heeft huisarrest weinig zin.
Ik zou het accepteren, volgend jaar beter. Denk ook niet dat je je ouders wat kan verwijten, je hebt het toch een beetje aan jezelf te danken.
Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten. Blijf gewoon lekker thuis en luister naar je ouders, overhalen heeft geen zin.
Je moet juist niet de hele tijd gaan smeken, huilen en zeiken dat je naar dat feestje wil, daar irriteer je je ouders alleen maar mee. Het is kut maar het beste wat je kan doen is onder ogen zien dat je niet naar dat feestje mag en zo volwassen mogelijk met je straf om gaan. Dan maak je het in iedergeval niet erger en als ze zien dat je goed met je straf om kan gaan krijg je met een beetje mazzel de volgende x minder zwaar straf.
Inderdaad.
Ze geven je niet voor niets straf, zo leer je ervan. Een feestje missen is niet het einde van de wereld.
Als je echt sneaky zou zijn zou je vantevoren al weten dat je niet naar dat feest mocht en had je niks over dat feest aan je ouders gezegd en had je gewoon gevraagd of je bij een vriendin mocht logeren en vervolgens naar dat feestje gegaan.
Nu kan je ook niet stiekem uit huis gaan ofzo want je ouders weten al wanneer het feest is en dan gaan ze je sws wel controleren.
Tja nu kan je niet meer zoveel doen, volgende keer twee keer nadenken voordat je iets doms doet
Hey,
Mijn zus heeft hier ervaring mee
Wat zij altijd deed was zeiken, zeuren drammen en weet ik veel nogwat.
Uiteraard hielp dit niet
Wat ik je zou aanraden is om het even te laten bezinken bij je ouders, als ze merken dat je ermee zit en je hun keuze respecteert gunnen ze misschien jou dat feestje nog wel
Wacht gewoon af, en ga zeker niet ‘‘stiekem’’ naar het feestje, ik denk dat je daar veel problemen mee krijgt.
Suc6 nog!
En misschien veel plezier
X
BP weg slotje