NextYearHighSchool_

hallowwaa,
volgend jaar ga ik naar de humaniora, (dilsen)
naar de hogere school, enneee,
kun je even jouw eerste dag,
van de overstap van de lagere naar de hoge
zeggen?

ge zout me heel erg helpen, thnx! :relieved:

Bedoel je van de basisschool naar het middelbare onderwijs?

want highschool heb je in amerika enzo.

whaha ik dacht dat je high school in amerika ging doen :cold_sweat:
dat lijkt me trouwens wel echt heel vet om dat te doen :stuck_out_tongue:

maar umm mijn eerste school dag op de middelbare school…

we gingen iets van een speurtocht doen en toen raakte ik mijn groepje kwijt XD waren van die vage kneusjes waar ik bij zat. en er was ook een jongen die was de eerste dag al helemaal verliefd op me en zei de heledag hoi tegen me XD

dat is alles wat ik nog weet :stuck_out_tongue:

Gewoon niet stressen dan komt alles goed :wink:

Op de middelbare school kwam ik de eerste dag te laat want ik kon het niet vinden haha en toen moesten we allemaal opdrachten doen door de school en kregen we onze boeken.

heheh dat dacht ik ook al van American Highschool, een vriendin van mij doet dat … xD

maargoed, ik liep fijn op krukken de eerste dag… xD en hoera, we gingen een estafette ofzoiets doen… waarmee ik ohh zo helaas niet aan mee kon doen… x] en een speurtocht iets door de school, en we raakten volgensmij verdwaald en verder weet ik het niet meer :]

Ik kwam te laat, dus mijn tip: kom niet te laat :stuck_out_tongue:
Ik weet nog zo goed dat ik knal en knal rood werd en niet wist wat ik moest zeggen totdat mn mentor vroeg: “wil je sisi of cola?” ik: “Euh, casis”
En toen begon iedereen te lachen. Ik was echt een kluns, nu nog steeds maar oke:P

Ik was de aller eerste dag dat we echt les hadden te laat en ik had geen spullen bij me, heb niet opgelet toen en was te brutaal x’D Jaja, dag één en ik zat op de gang met strafwerk :’) Toen vond ik dat “stoer” ofzo, geen idee wat ik in godsnaam dacht. Maar nu weet ik wel beter hr :stuck_out_tongue:

Maar NIET stressen, just relax.

Wuhahahahaha :'D
Maargoed, niet zo veel in je hoofd halen. Zo eng is het echt niet.

ik kan je de tip : niet stressen geven maar ik weet daar heb je niet zoveel aan. want ik ben ook echt een stress kip vooral wanneer ik in een nieuwe omgeving kom. van de basis naar middelbare stressde ik 'm dood en dit jaar ging ik van de midelbare naar de hoge school. toen stressde ik 'm ook weer helemaal dood.
maar ik kan je vertellen dat iedereen zenuwachtig is (geloof me maar). altijd word de eerste dag een introductiedag gegeven. je gaat dan spelletjes doen of een speurtocht door de school enzo. wanneer je de school binnenkomt en je weet niet waar je moet zijn, vragen! (aan de concierge, oudere leerlingen enzo.)
ik wens je alvast heel veel succes en plezier. want je zal zien, wanneer de grote dag achter de rug is, heb je een heleboel leuks thuis te vertellen en voel je je “trots” omdat je 't toch maar weer meegemaakt en gedaan hebt =)

Ik weet niet meer precies wat we gingen doen,
ik geloof spelletjes om elkaars naam te leren enzo :wink:
k kende helemaal niemand in m’n klas… dus dat was echt superhandig.