NextBestBand: Orange Maplewood

Iedereen die van Rock en Grungemuziekstijl houdt zoals Queens of the Stone Age, dit is een band voor jou!

Ik zag ze op 101TV bij NextBestBand met hun nummer Mekka en ik vond het echt een geweldig nummer!

Het zijn nederlanders en nog maar net begonnen, daarom hebben ze ook nog maar twee (officiële) liedjes; ‘Mekka’ en ‘Ten Years’.
Hoop dat ze hierdoor wat meer fans krijgen, weet niet of iemand überhaupt dit ding leest maar dat maakt niet uit [;

Hier is hun site: www.orangemaplewood.com, daar kun je de twee officiële liedjes luisteren.
Ze hebben ook nog een liedje op hun youtube account; orangemaplewood
Hier wat recensies etc. :
“Deze jongens hebben ballen door in te durven vallen voor Drive Like
Maria! (3FM over Orange maplewood)”

“Fris Geluid Van Het Platteland (3voor12 Arnhem/Nijmegen)”

“Orange maplewood is een band waarbij het zeker de moeite waard is om ze in de gaten te houden de komende tijd (3voor12 Overijssel)”

Orange Maplewood opgericht in 2008 is een hard rockende 4 mans formatie uit het oosten des lands. Ze combineren hun liefde voor 60’s muziek met nieuwe helden zoals Queens of the stone age, Triggerfinger en Millionaire.
De heren hebben diverse prijzen op hun naam staan, waaronder winnaar van Plankenkoorts 2010, winnaar Orkaan van het Oosten 2010 en finalist Emergenza 2010 in de grote zaal van 013 Tilburg. Ook zijn ze te gast geweest bij de 3FM freaknacht, Sander Guis en Rob Stenders, die allen zeer enthousiast over de band zijn.
Nu 2 jaar later is deze band nog harder, energieker, strakker en beter geworden. ze vertrekken eind februari naar Belgie om aan hun EP te werken met enkele zeer bekende namen uit de scene.

Dit was het, als jullie het tot hier gehaald hebben, bedankt voor het lezen en hoop dat jullie hun muziek ook goed vinden! (:

Klinkt wel tof instrumentaal. Vind alleen de zang met dat grunge-gehijg tussendoor niet zo leuk :’)
Ben wel benieuwd naar de nummers die ze nog gaan maken.

Ja, klopt Het instrumentaal vind ik het leukst (; Volgensmij zijn ze ook hard bezig om door te komen…,