New Zeeland

Hii

Ik ben van plan om in de winter naar new zeeland te gaan.
Is er hier al iemand ooit naar new zeeland geweest?

Want ik wil daar het liefste 4 weken heen, en dan een beetje rondreizen ect.
Waar moet ik dan zeker heen zijn geweest?
Of heb je nog andere tips ofzo, voor als ik daar heen ga

Het kost een hoop geld en ik wil er alles uithalen wat erin zit!
Heeft iemand dus nog tips?

xx

misschien kun je ondertussen een beetje research doen, bladen ‘reviewen’ ook vaak vakantie plekken en daar staat meestal ook heel veel informatie in.

Ik ga denk ik vandaag naar het reisbureau, kijken of ze nog wat foldertjes hebben :slightly_smiling_face:

upje (A)

Ik zou gaan surfen!
Jaloers op jou (A)

Ik ben er geweest en het is echt zo’n mooi land! Het is al 5/6 jaar geleden, dus ik weet niet alles meer zo goed. Maar de waitomo caves zijn heel vet, dat zijn grotten met gloeiwormen en als je er dan doorheen vaart lijkt het net een sterrenhemel. Voor de rest zijn ook de hot water springs heel leuk om heen te gaan, weet alleen niet meer waar dat ligt en het is ook leuk om in zo’n maori restaurant te gaan eten! Voor de rest zou ik nog even goed foldertjes doorkijken enzo! En ga je naar het noorder of zuider eiland? Of allebei?

en het is trouwens new zealand :’)

Ik ben er ook geweest, bij familie op bezoek… Maar ik ben alleen naar het noorder eiland geweest, dat was al super vet! Maar het zuider eiland schijnt nog mooier te zijn. Maar ik zou idd langs het reisbureau gaan.
Have fun in New Zealand!!

@Blinddate; wow super vet! Die gloeiwormen lijken me super mooi! Hot water springs lijkt me ook echt geweldig!
En ik ga naar bijde, waarschijnlijk ben ik een maand weg dus ik wil dan rond gaan reizen :slightly_smiling_face:

Ben vandaag folders gaan halen, wat een prachtige plaatjes staan er btw in :slightly_smiling_face:
Maar er staat ook echt veel goede info in :slightly_smiling_face:

ik wil er zo graag heen, heb er stieffamilie wonen en ga als ik klaar ben met mijn studie

surfen enzo. in zo’n bal van een berg rollen lijkt me super en het land is zooo mooi. mijn ouders zijn er vaker geweest.

nieuw zeeland
new zealand

een van de twee

@Watermelon; haha, die ballen zijn écht vet! Kan dat daar ook :grinning:?