New Yorker???

Wat vinden jullie van de winkel New Yorker (o.a. gelegen in Den Bosch)
Hier op Girlscene hoor ik af en toe wel de naam, maar niet echt vaak jullie mening erover;)

xx(K)

ik vind het wel een leuke winkel ^^
ik heb er af en toe wel eens iets gekocht,
maar niet echt veel ;p

Ik vind hem niet zoo geweldig, maar ik vind daar heel soms wel iets leuks.

Ik heb er laatst een keilief jurkje gekocht van het merk Fishbone ofzoo, wie kent dit merk nog meer?

fishbone is wel grappig ja :slightly_smiling_face:
ik heb daar zo’n tshirt van met zo’n kikker. (A)

haha inderdaad grappig.
ik ben het shirt met een hondje en 2 hempjes.
ik vind New Yorker best een leuke winkel soms hebben ze wel wat leuks maar soms hebben ze er ook helemaal niks, maarja mijn mening.

Ik heb er ook af en toe wel een kledingstuk van . Ik vind het wel een leuke zaak maar ik ben meer gericht op ‘basic’ ipv drukke prints,kleurtjes etc.

echt wel leuke winkel &niet heel duur ofzoo.
had dr van de week nog hele leuke broek voor 10euro ^^

Ja ik koop er wel eens shirtjes, maar ik vind hem niet echt super leuk ofzo.

Ik koop er vaak dingen die niemand bij ons op school heeft omdat New Yorker niet in Venlo zit, vooral de jurkjes vindt ik leuk, niet de shirts met drukke prints, daar ben ik geen fan van;)

Ik heb er 3 shirtjes van, that’s it.
Vind het niet zo’n geweldige winkel. En het personeel is vreselijk.

goedkoop en kwaliteitloos

-

leuk!

ik ga er wel altijd binnen en vind dat ze leuke dingen hebben mr ik koop er gwn nooit iets :’)

ik heb er 1 (hele mooie) broek vandaan en 3 paar svchoene, waarvan 2x hetzelfde omdat de ene had afgelopen en toen nieuwe gekocht. Oo en ik heb er een harembroek van. Maar vaak vind ik de truitjes te ordi en zo en het ziet er cheap uit, alsof het zo uitelkaar valt. shaahah maar schoenden enzo vind ik er wel leuk vaak.

Hahah, waar vind je het personeel vreselijk? (Ik werk in de NY’er in a’dam :stuck_out_tongue:.)
Ik vind het zelf een erg leuke winkel, er is laatst een erg mooie skinny binnen gekomen!

ik kom er best vaak, maar dat is om af te snijden :stuck_out_tongue:
ik heb er zelf nog nooit iets gekocht omdat ik het kut kwaliteit vind

ik ben er 2 keer naar binnen geweest, wat een afschuwelijke winkel zeg ._.

ik vind het niet zo geweldig.