new yorker jas

```html
Een tijd terug stond er een artikel over de najaarscollectie van New Yorker.
Daar stond een hele tof jas in, die ik erg graag wil hebben.

http://nl.tinypic.com/r/kanxwi/7

Het probleem is dat ik nergens data kan vinden, wanneer deze jas in de winkel zou moeten hangen. Ik ben al bij de winkels gaan kijken en ik heb het ook al gevraagd. Er kon geen duidelijkheid over worden gegeven.

Hangt de jas bij jullie in de New Yorker of weten jullie wanneer hij er komt te hangen? Ik zou het erg fijn vinden als jullie me kunnen helpen.

Dank!

Image and video hosting by TinyPic

```

Werk zelf in de new yorker, en we hebben wel soort gelijke jassen maar of hem dat precies is zou ik eigenlijk niet weten… Goed in de gaten houden!

Ja, ik ben al bij verschillende winkels gaan kijken, maar toen kon ik hem helaas niet vinden. Maar toch bedankt! (:

(Ik zie alleen je tweede plaatje, maar) die jas vind ik echt vet! Ben je toevallig al in Den Bosch wezen kijken? want anders ga ik daar eens op jacht…

die vind ik wel leuk

Ik ga donderdag nog even naar de New Yorker in Maastricht. Zal even kijken of ze hem daar hebben, want ik vind hem zelf echt leuk.

Hij si heel cute

hij is leuk, maar zou mij niet staan. geen idee of hij bij ons is, ik ben er een tijdje niet geweest, ga misschien morgen, zal het je laten weten of hij er bij ons hangt (zaandam)

danku allen!

http://files.hm.com/media/products/893/DXL895_79257_09090_45_1722.jpg

Deze is van de H&M, maar heeft er nog wel wat van weg, weet niet of je deze wat vindt?

Verder zou ik echt niet weten waar ze jouw jas verkopen.

^ ik vind die van new yorker leuker.
& sorry ik ben niet geweest!

die jas is zwaar nice

woeh, mocht ik die van de new yorker niet vinden, kan ik nog altijd gaan voor die van de h&m.

Ben vandaag in de New Yorker in Vlaardingen geweest, maar ik zag hem geloof ik alleen in het grijs (lichter dan die op de foto)…

Oh, oké! Bedankt, nu hopen dat ze zwart ook hebben.

Hoe duur is de jas eigenlijk?

(Ik kan hem nl niet vinden op de site…)

Hij kost 70 euro (69,95).

Die jas van de newyorker is echt leuk!

Heeft iemand de jas al ergens gespot? Ik ben zelf in Den Bosch geweest, maar daar hing ie niet tussen (ook niet in het grijs)…

Ik wil em zo graag!

Je kan ook in Amsterdam kijken, die heeft ook een hele grote New Yorker, met allerlei collectied! Succes