New Yorker <3

hooii allemaal!
Ik heb dit topic even aangemaakt zodat je hier al jou New Yorker aanwinsten kan showen. Ik ga donderdag naar de New Yorker in Utrecht, en dan kan ik een beetje zien wat er nu allemaal hangt, enzo.
xxxxx

Ik vind de new yorker sletterig.

en de kwaliteit is flut.

Ik vind sommige dingen die er hangen echt vreselijk maar er hangen afentoe wel hele leuke dingen bij:-)!En ik koop daar vaak broekleggings omdat ze er erg goedkoop zijn haha.

Ze hebben daar altijd hele leuke spullen :slightly_smiling_face: Ik ga meestal naar Leer in Duitsland.

owh oke, ik vind het opzich wel leuk, en je hebt wel gelijk dat er soms wat hoerige dingen tussen hangen (like coolcat)

Ik vind dat ze daar vaak van die goedkope dingen hebben (je kunt gewoon zien dat het geen kwaliteit heeft) en ook vaak zie ik van die sletterige dingen. Maar een paar dingen zijn wel leujk.

Ze hebben altijd van die goedkope shirts :3

ik heb daar ooit een leuk wit jurkje gekocht met allemaal grote bloemen op

Jaa, dat bedoel ik ook! Ze hebben er wel eens leuke dingen, maar meestal denk ik van; Iew, coolcat gehalte.

Ik vind de NY super leuk :wink:
Zitten vaak leuke shirtjes tussen , en nee ik vind het niet sletterig … in elke winkel heb je wel iets sletterigs.

Ik had er laatst n kei schattig truitje gekocht met n uiltje erop;)

Ben er toevallig 2 maanden geleden voor het eerst geweest, bij veel kleding had ik zoiets van uhhhh wat is dit?! En toen ik helemaal achteraan was kwam ik het tofste shirt ooit tegen van ac/dc en nog een ander vest met allemaal bloemen er op. Mijn vader is ziekelijk jaloers op mijn ac/dc tshirt, waar hij al jaren groot fan van is en in zijn jeugd vaak genoeg naar toe is geweest^^, en mijn vest is heerlijk warm en lekker zacht van binnen<3

je hebt er twee stijlen.
idd de coolcat stijl dat je echt denk noo wat moet je ermee. maar er hangen ook hele leuke dingen tussen, tassen, schoenen, leuke jurkjes en als je die weet te vinden is het een hele leuk winkel en ook niet duur.
bij mij is het trouwens wel van kwaliteit het is nog allemaal heel enz

zou ik mogen vragen of je er een foto van hebt? ;p misschien dat ze hem nog hebben als ik ga. en hoe duur was die?

upje?

Als je een laaggesneden Miss Etam topje aandoet zonder iets eronder is het ook trashy. CoolCat kan hartstikke schattig zijn en de Bristol heeft supergave dingen.

Doe niet zo kort door de bocht zeg.

upperdeup. ;p

Oooh, ik ga hier binnenkort echt veel posten want we krijgen er hier binnenkort een. YESSSSSSSSSSSSSS. Wait for meh.

haha, ik wil er oook een hier in Amersfoort.
wildfires, waar woon je dan? (misschien dat het voor mij wel dicht bij is (: )

Haha, sorry, ik moet je teleurstellen. Venlo, Limburg XD