New York

Hai girlsceners,
Ik had even een vraag, maar ik had geen idee waar ik dit moest plaatsen maar ik dacht New York is een echte shopstad dus misschien is het hier het beste. Maar anyway ik wilde vragen of jullie er al ooit geweest waren en wat jullie er nou van vinden. Het is echt mijn droom om daar ooit nog naar toe te gaan, ik wil daar echt gaan wonen or something. Maar ik ben mijn mama al aan het overhalen, maar het is best wel expensive… Maar weten jullie dus ook nog goedkopere vliegmaatschappijen/hotels? Let me know, dankjewel voor het reageren alvast!
xoxo

haha ik wil PRECIES hetzelfde haha xx

UP

misschien dat het beter bij Lifestyle past?
ik ben nog nooit in New York geweest dus ik kan je niet verder helpen, zie dit maar als een upje

ik ben afgelopen meivakantie naar new york geweest. goedkoop new york bestaat niet, kan ik je vertellen. in totaal zijn we ongeveer tussen de 2000 en 3000 euro kwijt geweest voor 5 dagen met hotel/eten/shoppen/vlucht/taxi en alles. alleen hotel/vlucht waren we al ¤1500 kwijt.
als je meer vragen hebt moet je me maar noten / in gastenboek schijven want ik hou van ny. seriously mijn droomstad ever. hele leuke stad. stelt je echt niet teleur. zeker de moeite waard.

De meest geweldige plaats waar ik ooit ben geweest!
Ik had er superhoge verwachtingen van, dus was best wel bang dat het tegen zou vallen, maar het was alleen maar leuker! Het is echt precies zoals in de films, en inderdaad een fantastische shopstad…
Informatie over goedkopere dingen heb ik niet echt… Ik zat in een hotel dat Hampton Inn heette, misschien is dat iets? Sorry, verder kan ik je daarmee niet helpen, maar ik hoop dat je inderdaad naar New York gaat!

Goedkoop moet je niet doen; dan maar extra sparen. Als je t doet, moet je t goed doen… Ik ben vorige week terug gekomen van 4weken Engels oefenen&leren in een plaatsje 40minuten van New York City af. GEWELDIG; ontmoet je andere mensen van over de hele wereld, zelfstandig EN vier weken lang bijna elke dag naar New York. Ook rond de… 3000 euro kwijt, waarvan 2000 aan lessen, eten en verblijf. Maar ja, 't is wat je leuk vindt, haha. New York is sowieso TOP inderdaad - al is wonen heel iets anders want je voelt je daar denk ik heel eenzaam.

aaaah ik ben jaloers op jullie die er zijn geweest, ik wil er zoo graag heen hihi, maar hoezo zou ik me daar eenzaam voelen dan? want ik ben niet van plan in mn eentje daar te gaan wonen, maar ik ben 15 dus voorlopig zit dat er ook nog niet in…

ik ga volgend jaar met vriendinnen!

via arke.nl ben je niet zo heeel veel kwijt voor new york… Ik bedoel new york is nu eenmaal duur. En verder kun je zoeken via google heel makkelijk gewoon zoeken op goedkope hotels new york en goedkope vliegreizen new york, dan krijg je er genoeg haha alleen zullen niet alle sites goed voor je zijn en als je perse goedkoop wilt, moet je zoeken voor een hotel in een buiten wijk van new york die prijzen zijn ookal een heeel stuk lager.

hmm je hebt van die YMCA hotels, en die zijn best goedkoop. Ik weet niet precies waar de afkorting voor staat maar de ‘Y’ stond geloof ik voor youth… dus misschien is dat de reden dat het goedkoop is.

En ik zou zeggen go go goooo want New York is echt great, ben er 2 jaar geleden voor een week geweest. Wow wat een ervaring echt iets dat je gezien moet hebben hoor! :]

YMCA hotels, zijn hostels… Dan lig je dus met vreemde mensen op 1 kamer en deel je de badkamer. Daarom zijn ze zo goedkoop haha

hihi okee, dankjewel allemaaaal.
ja new york lijkt me dus echt zo geweldig, naja het is niet perse het goedkope zeg maar, maar het is meteen zo ontzettend duur weet je wel?

Ik ben er geweest voor een week, helaas houden mijn ouders niet zo van winkelen, dus ik heb niet echt een dag gewinkeld. Maar het is echt een geweldige stad, de sfeer is er super, anders dan in de steden hier. Ik wil er een keer hier met m’n vriend maar dan moet ik nog wel even sparen. Ik zou er ook wel willen wonen, maar volgens mij is wonen daar heel duur.
Mijn broer wilde er gaan studeren maar helaas gaat ie dat toch niet doen, en heb ik geen excuus om er heen te gaan, haha!

ik ben er deze zomer geweest we hebbben echt heel veel cultuur gezien maar tegelijkertijd ook heel veel geshopt het was echt SUPER! verder gingen wij vanuit canada vliegen omdat we daar ook zijn geweest… toen zijn we met de auto naar ny gereden.
xxxxx

Ryanair is goedkoop! Volgens mij vliegt het niet vanaf schiphol maar wel vanaf Weeze (net over de grens van duitsland) ga anders naar www.cheaptickets.nl

NY [net zoals Japan o.i.d] is vaak goedkoper toch als je ergens overstapt tussendoor?

ja bij ons was dat 300 euro goedkoper. Maar weet niet of dat p.p was of in totaal

Wat is dat toch… die droom van new york?
Ik bedoel, je bent er dus nog nooit geweest, hoe kan het dan in hemels naam de stad zijn waar je wilt gaan wonen?

Ik ga volgend jaar heeen. (L)
Ik woon 10 maanden in Canada dus dan ben ik er zomaar gehehe,

Maar ik zou niet weten wat goedkoop is ofzo
dus zie dit maar als een upje. (:

ik moet er heen! :woman_facepalming:

new york! :smiling_face_with_three_hearts: