New York

Ik ga in de zomervakantie naar New York,
En natuurlijk ga ik ook winkelen in New York. Maar ik ben nog nooit in New York/Amerika geweest. Dus wat zijn dingen die je écht in Amerika zou moeten kopen die je hier dus niet hebt. En welke winkels moet ik heen gaan? Als iemand in New York is geweest, alle shopping tips zijn welkom!

Zo een I <3 NY trui ofzo ?

Ben er deze vorige geweest…

Ik zou er vooral merkkleding kopen, dat is daar echt een stuk goedkoper! Levi’s broeken voor een H&M prijs, letterlijk (:

En inderdaad een I <3 NY trui!
In Chinatown, een wijk in Manhatten, zijn er super veel van die kleine winkeltjes met zonnebrillen, kettingen, sjawls, noem maar op! Echt van die meidenwinkeltjes ^^

Trouwens, misschien kan je de zoekfunctie eens gebruiken …

Zoekfuncite, er zijn hier al zat topics over

Heb ik gedaan! Maar ik vraag meer naar wat je daar echt zou moeten kopen van kleding en make-up enzo wat je hier niet hebt.

Leuk dat je er ook was! Bedankt voor de tips:)

http://www.mywebpower.com/graphics/comments/thumbnails/funny_animations/9_funny_saddam.gif

- Topic New York [ 37 reacties ] Klik *
- Topic New York [ 14 reacties ] Klik *
- Topic New York Vraagjes [ 14 reacties ] Klik *
- Topic New York shops [ 2 reacties ] Klik *
En ga zo maar door …

Ik ben der ook geweest en jee moet zeker wel een hotdog bij zoon standje gekocht hebben! :stuck_out_tongue: en natuurlijk een I <3 NY trui/shirt, heb hem nu zelf aan en hijs egt geweldig, vind het jammer dat ik er geen 3 gekocht heb ofzo xd

Die topics heb ik gezien, maar die zijn al van een tijd geleden en het gaat niet alleen over winkelen maar ook over monumenten etc. Ik wou graag zelf een topic erover openen om wat tips te krijgen, het spijt me als je er last van hebt.

Haha zitten ze zo fijn dan? Of zijn ze zo mooi?

ik ben er ook geweest :slightly_smiling_face:!
je moet zeker in china town kijken, gewoon grappig om te zien…
en die I (L) NY pyama broek… die zit zo lekker.

en natuurlijk naar times square.

oja, trouwens
victoria secret!!
daar heb je er winkels van :slightly_smiling_face:! hier helaas dus niet.

abercrombie & fitch

jaloers :O!

Zeker elke dag een frappiccino bij de STARBUCKS!
Toen ik in de USA was ik ging ik er elke dag heen:P.
& het is denk ik ook wel grappig om naar een dure winkelstraat te gaan, celebs spotten:D.

Ja is china town ook leuk? Mij leek het niet zo leuk eigenlijk, wat hebben ze daar dan in china town? Oh haha ik wist niet dat ze ook een I (L) NY pyjama broek hebbenxD En ja Victoriassecret ga ik zeker heen! Daar wou ik altijd al een keer heen, op de site hebben ze zoveel leuke dingen.

Bedankt voor de tip!:slight_smile:

Haha er zit een starbucks tegenover mij hotel dus dat moet geen probleem zijnxD Ja het is wel leuk om celebs tegen te komen maar ik denk niet dat ik ze echt ga zoeken daar, dat vind ik toch een beetje zonde van m’n tijd in New York.

abercrombie, hollister & co, victoria secrets, forever 21, dat zijn winkels met super leuke kleding vind ik dan. (:

guess is daar trouwens ook vet goedkoop, net als uggs.
& als je nieuwe spijkerbroeken wilt moet je spijkerbroeken kopen van 7 for all mankind, die zitten zo lekker!

Ja starbucks hebben ze overal in New York haha, frappucino caramel is zo lekker! Maar, bij macy’s heb je ook super veel. Ik had in een uurtje ofzo 2 broeken (van levi’s, 2 voor 60 dollar ofzo) en een hempje. En ze hebben daar super veel leuke jurkjes!