new unique feather and chain ear cuffs & other jewellery

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[center]
Hello, thanks for stopping by! Hier verkoop ik al mijn handgemaakte ear cuffs, armbanden en andere sieraden (more are coming!) Aangezien ik via tumblr voornamelijk orders krijg uit de US, leek het me leuk om de sieraden ook hier op girlscene te plaatsen, om het toegankelijker te maken.
Voor Nederland & België reken ik GEEN verzendkosten. Alles wordt zorgvuldig ingepakt, zodat de sieraden netjes en onbeschadigd aankomen.
Alles is handgemaakt, er zit veel tijd in en de materiaal kosten zijn behoorlijk hoog. Daarom is de prijs hoger dan een massa product. Maar in ruil hiervoor krijg je een exclusief en uniek product voor terug!
xxx
p.s. nogmaals:
GEEN verzendkostenGEEN verzendkostenGEEN verzendkostenGEEN verzendkostenGEEN verzendkosten zit al bij de prijs inbegrepen :grin:

update:

NIEUWE Chanel Knock off oorbellen. GEEN EAR CUFFS!!
¤6 per paar
Zilveren met strass steentjes verkocht!
Zwarte is nog beschikbaar
----------------------------------------------------------------------

(van links naar rechts)
“chanel” cuff ¤5
opengewerkte cuff ¤4,50
Cuff met sterretjes ¤5,50 verkocht!
Basic cuff ¤5,50 WEER BESCHIKBAAR! (bevat een klein gaatje om evt. zelf een charm aan te hangen)

¤4,50 p/s

[fgcolor=#D42920]newnewnewnewnewnew[/fgcolor]

blue feathered earcuff ¤15

Hamsa hand earcuff
¤12

Spiked chain earcuff met echt zilver oorknopje!
¤18

Pauwenveer earcuff
¤15

silver feather-charm earcuff (no chain)
¤8

silver feather-charm earcuff

Bronze leaves earcuff ¤15uitverkocht!

silver double chained earcuff ¤12

Sailor Anchor earcuff
¤15
1 verkocht, nog 2 beschikbaar!
uitverkocht!

Feather earcuff (wit is uitverkocht!)
¤15
verkrijgbaar in de kleuren: lichtroze, donker roze, paars, zwart, bruin en wit.
(meer dan 25.000 notes en reacties op tumblr)

Cross silver chained ear cuff
¤15
uitverkocht

Cross silver chained ear cuff II
¤15
2 verkocht, nog 1 over!
uitverkocht

Erg leuk! Maar ik ben al aan het sparen voor iets :frowning_face:

wow vet

Super gaaf maar wel prijzig inderdaad. Upje voor jou :grinning:

leuk. maar heel duur

Ookal vind ik ze heel mooi, vind ik ze net effies te duur. Als er 5 euro af zou gaan, zou ik denk ik wel wat kopen.

uppp (:

Die cross silver chained ear cuff is best wel leuk. Ik zal erover nadenken, misschien koop ik ‘m wel als ik geld overhoud :’)

super leuk!
moet je voor dat bovenste ringgevalletje, daar een gaatje hebben ?
of kun je ze gewoon om je oor klikken

Thanks! Geen gaatjes nodig! je kan ze gewoon om je oor heen schuiven :slightly_smiling_face: Ik heb nu nieuwe ringen laten maken die wat breder zijn en dus fijner en beter zitten. je voelt er eigenlijk niks van. :wink:

Super gaaf, Wegen ze zwaar?

hihi die vraag krijg ik vaak als ik zelf een earcuff in heb, maar het is gemaakt van licht materiaal en zijn niet veel zwaarder dan normale oorbellen (:

Ben JIJ kokokoi? Lol ik zie zooovaak jouw foto (die eerste) langskomen op Tumblr! En ik wist eigenlijk wel dat het een meisje van Girlscene was, maar supervet! Met jouw tutorial heb ik er zelf ook eentje gemaakt :slightly_smiling_face:

Ik vind ze wel te duur trouwens, ik maak ze liever zelf dan (:

supergaaf! alleen past het niet echt bij mij helaas… anders had ik het wel gedaan!

wat zeurt iedereen over dat het te duur is trouwens… dat valt reuze mee!

die armband vind ik wel wat hebben :slightly_smiling_face: , maar ben momenteel aan het sparen om in parijs te kunnen shoppen.

Mooi!
Succes met je verkoop!

haha ja klopt! echt super om te horen dat je je eigen earcuff hebt gemaakt met mn tut! :D

dankjewel! hihi nu wou ik dat girlscene likebuttons had bij reacties :’)

up (: