new room !

lichtroze met gebroken wit! & gouden accenten!

want ik krijg ook een nieuwe kamer en ik ga hem helemaal gebroken wit schilderen, want ik kom nu uit een groot roze paradijs :stuck_out_tongue: maar ik ben nog steeds niet uitgekeken op roze, maar ik wil dus een heel romantische warme kamer creeeren, waar je echt denkt; lekker ik zit op m’n kamer =D

Ik zal ook wel foto posten als dmijne klaar is! =D

Oh, ik lees nu pas dat je vintage wilt! Maar daar vind ik pasteltinten goed bij passen!

sorry dat ik zoveel posts heb ;$

naa ik weet eigenlijk niet meer zo zeker of ik dat wel wil ik vind paars ook wel heel leuk en dan met details in andere kleuren ofzo !
iemand nog meer ideetjes?

oke maar word je paars denk je niet snel zat? :stuck_out_tongue_winking_eye: Nou ja, dat ligt voor iedereen anders denk ik…

ik heb helemaal wit :frowning_face:
maar groen met roze is wel leuk!
en geel met roze ook wel :grinning:

groen met geel lijkt me ook wel leuk maar dan een apartere kleur groen !
niet limegroeen ofzo

Wann, je een vintage stijl wil zou ik het rustig houden in de kleuren op de muur.
En het met veel accesoires opvullen.
Je kunt ook voor een wit of creme achtige fleece behang met een textuur erin.
Wanneer je die kleur niet meer mooi vind er met een andere kleur over heen kunt gaan bijv zacht roze.

krijg ook nieuwe kamer. is nogal klein. mijn lievelingskleur is fuchsia roze. zou ik dat wel doen? ik bedoel, vind ik dat binnen 2 jaar nog wel mooi? dacht dan ook om witte fotolijstjes (met foto’s erin natuurlijk!) op te hangen. maar welke accesoires kan ik nog gebruiken?

als je iets vintage-achtigs wil, zou ik voor lichte muren kiezen, en dan kan je bijvoorbeeld accesoires in diezelfde kleursoort doen, alleen dan donkerder, en mss printjes als ouderwets barok en bloemetjes ofzo? ik denk als je paars wil, je dat beter niet op de muur kan doen, dan kan je het namelijk als je het zat wordt sneller veranderen… :slightly_smiling_face: hoop dat het gaat lukken met je kamer:P

dank je !

Ik zou zelf voor roomwit gaan, of naturel tinten.
en qua kleur met accesiores werken. als je namelijk de kleur zat bent gooi je al je accesiores de deur uit, en koop je nieuwe in een andere kleur/stijl!

Zo hoef je als je je kamer zat bent niet elke keer alles te verven enzo… neemt zoveel werk in beslag!

Geel met roze staat vrolyk. ;$
x

mijn kamer
blauw met grijs

http://img507.imageshack.us/img507/3487/kamerlw2.jpg

http://img507.imageshack.us/img507/3487/kamerlw2.204beb83fd.jpg

is een klok ook niet leuk voor in je kamer? maar, waar kan ik er één vinden?

mijne is pas nieuw. :slightly_smiling_face: heb 3 witte muren, en een met roze/wit geblokt behang. en dan allemaal roze spulletjes. :slightly_smiling_face:

leuk! welk roze?

Eijffinger heeft echt heel leuk behang daar moet je eens naar kijken, iig als je behang wil.