New Model Competition

RULES:

1. JE MOET ZELF OP DE FOTO STAAN.
  2. JE EIGEN KLEDING
  3. SCHERPE EN DUIDELIJKE FOTO

De 6 deelneemsters:

1. Ellennnnn
  2. XMaaanon
  3. BIGenough
  4. jacquliine
  5. chanelfreak
  6. XMartinoes

Er zijn in totaal 2 juryleden, wij beoordelen je foto:

1. justfab
  2. KimLovesMusic

1 week de tijd om je picture te maken en te versturen.
De deadline kan altijd nog een dagje verschoven worden als je het niet haalt, heb dan wel een goeie reden !

Wij beoordelen de foto’s als ze allemaal op tijd binnen zijn, en de minst originele/leuke/gekke foto ligt eruit.

1e opdracht:
Herfst. Maak een foto met herfst kleding, ik moet de indruk krijgen dat het herfst is. Gebruik kleur, locatie en een goede camera. Wees origineel. Meer zeg ik er niet over.

(hoe eerder je het inlevert, hoe beter)

Deadline : Zaterdag 12 februari.

Ik wil misschien wel jury zijn, maar met model, moet je dan echt model zijn of gaat het om het fotografie gedeelte? ;d
En moet je dan persee jezelf fotograferen?

oke, ik zet je erbij! gezellig ! haha

Mmh ja ik zou mee kunnen doen maar ben best druk deze week, examens… :slightly_smiling_face:
En ik kan niet zo charming op een foto staan meestal :stuck_out_tongue:

Oke, haha!

Maar… Moet je zelf op de foto staan, of gewoon een ‘model’? En moet het echt een model zijn, of gaat het meer om de ‘fotografie’?

jammer ! als je wel tijd hebt, of je bedenkt, zeg het maar !

hehehe?
Ik ga eten! :grinning:

@ KimLovesMusic, wij zijn jury, en wij beoordelen de foto’s alleen maar. De deelneemsters moeten ZELF op de foto staan, of een vriendin ofzo, maar je moet zelf opgemaakt zijn. En wij beoordelen die foto dus vanuit de opdracht. Hebben ze de opdracht goed leuk en origineel uitgevoerd? Zo ja? dan ben je door ! 1 iemand valt per opdr. af.

Okee ik doe wel mee haha, kan ik m’n creativiteit uitbreiden :stuck_out_tongue:

Ja, haha, dat snap ik, maar ik bedoelde dat ik jury wou zijn OF mee wou doen, daarom zei ik aan het begin ook misschien ;d
Maarr ik ben wel jury! :grinning:

Upje ,
leuk om te volgen.
Heb er zelf niet echt de tijd voor , maar wel leuk om te blijven volgen!
Hoop dat jullie genoeg deelnemers vinden!

Moet je ook foto’s insturen om te laten beoordelen of je wel mee mág doen? :stuck_out_tongue:

Nee joh tuurlijk niet! En je hebt mooi haar dus ja, :stuck_out_tongue:

Hahah dankje :blush:
Nee maar dat was bij die andere wel geloof ik, dus ik vraag 't ff :slightly_smiling_face:

Nja, ik weet het niet ik denk dat het dan wel in de beginpost gestaan had!

Nja kan wel ja haha :slightly_smiling_face:

Ik ga zo ook even een foto maken van m’n diertje, denk ik! Als ik tijd heb en als hij niet heletijd achterdochtig kijkt, haha! We verspillen dit topic echt aan nutteloosheid :stuck_out_tongue:

Oke ik doe mee! :grinning:

Ah boeiend kim, zo komen er meer deelnemers hahah ^^

Leuk, maar weetje wat het irritante is heel veel meiden melden zich aan en dan vervolgens laten ze niks van zich horen en sturen niks .___.’