Hi!
mijn kast begint echt te vol te raken dus het wordt tijd om weer wat te gaan verkopen helaas
Even een paar regels:
- Ik ruil niet helaas!
- Ik maak vanwege de vele afhakers geen aanfoto’s!
- Bieden is exclusief verzendkosten
- Ik ben niet verantwoordelijk voor fouten van TNT
Update:
Super mooi bikerjack van Miss Sixty. Het jack is nu ongeveer een jaar oud en heeft mij rond de 200 euro gekost. Het is geen echt leer maar het jasje is super mooi. En ziet er nog heel mooi uit! Er zitten paar kleine beschadigingen op de mouw maar hier zie je niks van tijdens het dragen! De maat is L maar kan makkelijk met een M. Heb zelf maat 38/40. Voor meer foto’s even een berichtje sturen!
Ik heb een fout in tinypic zitten waardoor de foto elke x schuin komen. Ik kan de originele foto’s evt mailen!
Leuk tuniekje van de Ichi ( men@work) maat M. 3x gedragen toch niet echt mijn ding.
Trui van The sting met een pailletenrand. Was erg prijzig en ook deze helaas maar 2x gedragen.
grijs / blauw shirt van de Pieces maat M. De kleur staat me niet zo goed!
schattig shirt van hunkemoller gehad voor sint, maar het is me helaas te klein. Het is alleen gewassen maar nooit gedragen! Maat S
Geruit tuniekje van de only maat M. Er zitten pluisjes op de stof maar dat komt door de stof zelf. Met een kledingroller zal het grootste gedeelte eraf te halen zijn.
Heel mooi tuniekje van de SPS superstar. Was ook prijzig. Ik heb het helaas maar 1x gedragen en het blijft maar in me kast hangen. Leuk met een riempje bij de heupen. Maat is M
Primark tasje, 1x gedragen niet meer mijn stijl! past door de brievenbus VERKOCHT
1. Weinig gedragen bikerboots van de Monki maat 40! Vind ze super leuk maar pak toch sneller me andere laarsjes! Verzendkosten zijn 6,75 VERKOCHT
2. Zilver tuniekje van de h&m, de onderkant loopt uit in punten. Ik draag het helaas nooit. Maat M
- Blousje van de Primark met grote roze rits vanachter. Bijna nooit gedragen. De maat is 14 = 40. Kan ook met een 38. De kleur is zoals foto 1.
- Met pijn in mijn hart verkoop ik dit tuniekje, maar het hangt al een jaar in me kast, dus ik wil er graag iemand anders blij mee maken. Het komt van de Mango en was nieuw 69.95 ik heb het 2 keer gedragen naar een feestje. De maat is L maar kan beter met een M.
5. Wit blousje van de primark met colar tips! De maat is 14 = 40 maar valt klein. 1x gedragen. VERKOCHT
- Nog nooit gedragen Poncho van de h&m. Heb hem voor kerst gekregen maar het is helaas niet mijn ding. One size
7.Oversized blouse van de Pull & bear uit Londen, 2x gedragen maar niet mijn stijl meer. Zitten leuke armpads op de mouwen. Er zitten wat pluisjes op zie foto 2. Maar deze zijn met een kledingroller te verwijderen Maat L. VERKOCHT
- Nieuwe Invitio riem maat S. Kaartje van 14.95 zit er nog aan.
9.Schattig tuniekje van de WE maat M. met lint.
- Zgan armband van Guess, 2x gedragen toch niet mijn stijl. Wordt verzonden in bubbeltjes plastic.
- Zwart t-shirt van de zara, 2x gedragen toch iets te strak. De maat is L maar kan beter met een M!
- leuke tanktop van de h&m maat 40.
- Strapless top van de h&m, maat M. Ik verkoop hem verder in het topic ook in het zwart / wit.
- Wit vestje van villa maat M. Zitten wat pluisjes onder de oksel.
- Paars basic shirtje van the sting. mij helaas te klein, de maat is S.
- schattig blousje van Amisu, maat M. mij helaas te klein geworden
- Schattig strapless bloemen jurkje maat M/L
- Jurkje van de h&m divided maat 38. NU 2.50 + VERZENDKOSTEN
- Jurkje van the sting maat S. 1x gedragen toch niet helemaal mijn ding. Van kiss&therapy. Was nieuw 44.95.
20 . Mooi jurkje van de h&m maat 38. Zit een band van binnen in waardoor het jurkje beter blijft zitten.
- Schattig bloemen tuniekje maat M.
- T-shirt met barok print van de Zara maat M. Valt klein kan ook met maat S.
- h&m rokje maat 38, nu 2 euro + verzendkosten!
- Standaard zwarte h&m trui maat 38.
- Zwart / donkerblauw gilletje van de h&m maat 36.
- Strapless h&m shirt maat M. NU 2 euro + verzendkosten.
- Blauw topje van de Watcher ( van Superstar ) maat 2 denk dat dit een maat S is.
- korte legging van de only maat M.